foutje in Zorgvergelijker?

• 12 januari 2020
  • 4 reacties
  • 560 Bekeken

In de Zorgvergelijker lijkt een fout te zitten. Ohra ontbreekt soms. Zie de bijlage. Ook aan de linkerzijde bij de keuze verzekeraar ontbreekt de Ohra.

Het topic is gesloten voor reacties

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Dag lara100,

Bedankt voor je melding. Helaas kan ik de situatie niet reproduceren. Zonder aanvullende wensen komt de OHRA-basisverzekering gewoon in de resultatenlijst terug. Ik stuur je een DM met mijn e-mailadres. Als je de situatie kunt reproduceren, zou je dan in de resultatenlijst op ‘E-mail dit overzicht’ willen klikken (rechtsboven) en daar mijn e-mailadres in willen vullen? Op deze manier krijg ik direct inzicht in de resultatenlijst en kan ik hopelijk bekijken of er iets misgaat. Uit privacyoverwegingen kun je de persoonsgegevens fingeren. 

Reputatie 4
Badge +6

Bedankt voor je e-mails! Ik reageer even via deze weg, zodat het ook voor andere forumgebruikers duidelijk is. Zoals je zelf al aangaf wordt er geen passende verzekering van OHRA gevonden om mee te vergelijken in het blok ‘Vergelijk met je huidige verzekeraar’ wanneer je kiest voor betaling per jaar. Wanneer je vervolgens kiest voor betaling per maand, blijft deze melding bestaan. Deze situatie doet zich niet voor wanneer je gelijk kiest voor betaling per maand. Er lijkt dus inderdaad iets niet helemaal goed te gaan bij het veranderen van de betaaltermijn. Erg bedankt voor je oplettendheid! Ik heb hier intern melding van gemaakt.

@Fauve CB En nog een foutje? Ik vond de zorgverzekering Hollandzorg van Eno. Deze richt zich speciaal op in Nederland werkende buitenlanders. Echter ik vermoed dat ze ook Nederlanders accepteren. Hij is duurder dan Salland verzekeringen, die alleen inwoners van bepaalde postcode gebieden rond Deventer accepteert. https://www.hollandzorg.com/nl/particulier/klantenservice/contact

Reputatie 4
Badge +6

Doel je op het feit dat HollandZorg niet in de Zorgvergelijker opgenomen is? Dat is een bewuste keuze. We tonen in de Zorgvergelijker geen zorgverzekeringen die zich richten op specifieke doelgroepen. Je leest er meer over op onze pagina Onze test & dienstverlening (onderdeel: Hoe volledig is onze vergelijking?).