Consumentenbond.nl
Vraag

Mis ik DSW in het overzicht ?

Heb mijn situatie vergeleken, maar zag er geen DSW bij staan.
Klopt dat ?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Reputatie 6
Badge +5
Vervolg op screenshot hierboven:
Wat je situatie is, kan ik niet weten, maar er zijn verzekeraars die hun zorg naar beneden hebben bijgesteld, dus niet meer voldoen aan je eisen.

Ben er al heel veel tegen gekomen die niet meer voldoen aan mijn eisen. @L.M. van de Lubben
Bij mij staat DSW er wel bij: alleen basisverzekering met maximaal eigen risico. Zie screenshot.

Is het mogelijk u de zorgvergelijker van de Consumentenbond verwart met die van Zorgwijzer? Ik merkte daar (ook) dat ik DSW miste.
En bij Independer werkt het alleen als je het tabblad "alle ## verzekeringen" aanklikt. Zie bijlage.

PS dat bij U DSW ontbreekt, kan ook door uw voorkeuren komen. DSW mag sinds 2017 geen " restitutieverzekering"meer heten, dus als u selecteert op " vrije zorgkeuze" , komt DSW er niet bij. DSW is ook helemaal geen restitutieverzekeraar, omdat er bij ongecontracteerde zorg geen marktconformtarief uitgekeerd wordt.
Reputatie 6
Badge +6
Hi @L.M. van de Lubben ,

Het is ondertussen al eventjes geleden. Is het je nog gelukt om over te stappen? Zijn er eventueel nog andere vragen waar we je mee kunnen helpen?
Dank voor je vraag Niels. Ik ben bij DSW gebleven omdat ik denk dat dit voor mij de beste keuze is met een goede service.

Reageer