Consumentenbond.nl
Beantwoord

Restitutiepolis of naturapolis

Onder de noemer "Restitutiepolis en Naturapolis bied u exact de zelfde top 3 verzekeringen aan... Hoe kan dat ?
icon

Beste antwoord door Bert 22 december 2018, 12:18

Als je alleen bij de basisverzekering wisselt krijg je bij Geen voorkeur 53 en bij Volledige keuzevrijheid 20 verzekeringen.

Ik vermoed dat de duurdere al volledige keuze hebben of met alles contracten.

Bekijk origineel

6 reacties

Kunt u preciezer beschrijven wat u bedoelt en kunt u misschien ook een schermafbeelding toevoegen, zodat uw vraag duidelijker wordt?

Ik begrijp de vraag niet, maar ik wil u wel graag helpen.
Beste lara 100,
het is heel eenvoudig. Als je je gegevens invult en je klikt op Restitutiepolissen dan krijg je een lijst met verzekeringspolissen te zien. Als je daarna met je gegevens op Naturalispolissen klikt dan krijg je exact dezelfde polissen te zien als in de restitutielijst. Er is dus geen verschil in de polissen die je te zien krijgt in restitutie of naturalispolissen.
Waarom dat zo is vraag ik me ook af. Maar we krijgen vast wel een antwoord op mijn stelling.
Ik wens iedereen een kans toe om een goede afweging te kunnen maken bij de keus voor een zorgverzekeraar met de aangeboden polissen.
En wens iedereen ook een voorspoedig 2019.
Met vriendelijke groet, Arno
Reputatie 7
Badge +5
Als je alleen bij de basisverzekering wisselt krijg je bij Geen voorkeur 53 en bij Volledige keuzevrijheid 20 verzekeringen.

Ik vermoed dat de duurdere al volledige keuze hebben of met alles contracten.

Ik denk dat @Bert je al een goed antwoord heeft gegeven. Wat jij beschrijft kan ik niet reproduceren. Ik krijg resp. 20 en 53 verzekeringen. Zie de bijlage.
Reputatie 7
Badge +5
Ik zag vanavond Kassa en daar komt dit naar voren.
Het plafond geld voor alle typen verzekeringen.

Beelden uit Kassa 22-12-2018: Ook restitutiepolishouder loopt tegen zorgplafond op.
Reputatie 6
Badge +6
@A.J.W. van Schooten : Allereerst nog van harte welkom op het forum! Jij ook de beste wensen voor 2019! Ben je uiteindelijk nog overgestapt? Ik zie dat een aantal van onze trouwe communityleden een reactie hebben geplaatst in jouw topic. Mocht je geholpen zijn door één van de reacties/antwoorden, dan kan je het markeren als 'Beste antwoord'. Het topic verspringt dan van 'vraag' naar 'beantwoord':)

Reageer