3 type kinderwagens (buggy's) onveilig en snel kapot

• 24 February 2022
  • 1 reactie
  • 403 Bekeken
3 type kinderwagens (buggy's) onveilig en snel kapot
Reputatie 2
Badge +2

De buggy’s Lorelli Myla, Puck Bob en Chipolini Everly zijn gevaarlijk voor kinderen. Dat blijkt uit onze kinderwagentest. Ook gaan de wagens erg snel kapot.

Lees hier meer over de test over kinderwagens.

Heb jij ervaring met het gebruiken van kinderwagens? Ging die bij jou snel kapot? Of doet hij het nog gewoon goed?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb veel ervaring met kinderwagens. Maar ik mag er niks over zeggen want de vader en de moeder willen geen kritiek horen :rolling_eyes: Maar die ik in m'n handen geduwd kreeg als oppas opa voldeden wel redelijk. Behalve dat ze meestal op de looks waren gekozen en niet op deugdelijkheid van constructie of handigheid bij het inklappen. Vaders staat dan met het kind in de ene hand en met de andere hand dat ding in te klappen wat slecht wil lukken. Niet echt praktisch die modellen met de good looks. Waar ik mee op de foto sta, die kan je nog verstellen naar twee etages, de baby onderin en de kleuter op een stoeltje erboven. Niks voor mij. We hebben onze kinderwagen uit de jaren '80 van zolder gehaald, dan is het een plezier om de oppas baby erin te doen. 

Reageer