Beantwoord

draaibare autostoeltjes

• 23 maart 2021
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Met het groter worden van het kleinkind wordt hetlastiger / zwaarder hem in een autostoeltje te krijgen zonder zijn hoofd te stoten of mijn rug te overbelasten.

Ik dacht met een draaibaar autostoeltje de oplossing te hebben, maar in tegenstelling tot de normale stoeltjes kan ik voor dit soort stoeltjes geen test of aanbevelingsgegevens vinden.

Graag ontvang ik adviezen

icon

Beste antwoord door Imke 7 april 2021, 13:31

Hi, dank voor je vraag en excuses voor de late reactie. We hebben verschillende draaibare stoeltjes getest, maar hebben daar (nog) geen filter voor in de productvergelijker of een stap in  de Keuzehulp. Het is dus niet zo makkelijk te vinden. Om je een beetje op te weg te helpen zou je alvast eens kunnen kijken naar dit autostoeltje.  Verder zijn ook deze autostoeltjes draaibaar: Britax Römer, Dualfix M i-Size, Nuna Norr, Recaro SaliaMaxi-Cosi AxissFix Plus en de Cybex Sirona S i-Size. Hopelijk kun je hier weer mee verder. Succes met het maken van je keuze!

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +8

Hi, dank voor je vraag en excuses voor de late reactie. We hebben verschillende draaibare stoeltjes getest, maar hebben daar (nog) geen filter voor in de productvergelijker of een stap in  de Keuzehulp. Het is dus niet zo makkelijk te vinden. Om je een beetje op te weg te helpen zou je alvast eens kunnen kijken naar dit autostoeltje.  Verder zijn ook deze autostoeltjes draaibaar: Britax Römer, Dualfix M i-Size, Nuna Norr, Recaro SaliaMaxi-Cosi AxissFix Plus en de Cybex Sirona S i-Size. Hopelijk kun je hier weer mee verder. Succes met het maken van je keuze!

Dank voor uw reactie. Ik heb al een stoeltje gevonden

Reageer