Consumentenbond.nl

Ervaringen met Senzy babywarmer

Reputatie 2
Badge +5
Er zijn meldingen geweest van gevaarlijke situaties met de Zensy babywarmer en op verschillende fora duiken er bezorgde vragen op. Verschillende kraamzorg-organisaties waarschuwen nu voor het gebruik van de kruik. Wij vroegen de fabrikant om een reactie. Die geeft aan dat er problemen waren met een ouder model, namelijk het model van 2015 (model 650 Watt). Er zijn voor zover bekend geen problemen met de Zensy met een blauwe stempel op het label of de Zensy 2.0 van 2017. Op de website www.zensy.nl staat onder het kopje ‘’veel gestelde vragen’’ een voorbeeld van een Zensy welke wel/niet goed functioneert. Indien de Zensy te bol wordt of het betreft een Zensy uit 2015 van 650 Watt, kan je met de aankoopbon terug naar een van de verkooppunten van Zensy. Zij zullen zorgen dat de Zensy wordt geruild voor het nieuwe model.

Heb jij ook problemen gehad met de Zensy Babywarmer? Was dat een model uit 2015 of een andere variant? Ik hoor graag je ervaringen.

8 reacties

Ik heb 2 babywarmers uit 2015. Die ook al vanaf het, begin bol staan. Dacht dat het zo hoorde.
Ik heb alleen geen bon meer, tenminste kan hem niet meer vinden.
Hoe kom ik in aanmerking?
Reputatie 2
Badge +5
@Marriiskaa Een niet goed werkende Zensy kan binnen twee jaar met aankoopbewijs worden omgeruild bij de winkel waar je de Zensy hebt gekocht. Ook als je de bon niet meer kunt vinden zou ik contact opnemen met het verkooppunt. Als zij je niet willen helpen bel dan met de serviceafdeling van DBP International B.V tel. 0488 488 803. Mochten zij het niet voor je oplossen dan hoor ik het graag.
Ik heb deze zensy in 2015 cadeau gehad, ik weet niet of die persoon de bon bewaard heeft.
Ik heb de zensy 2.0 en deze bolt ook op na het opwarmen. Nadat ik deze een aantal weken intensief gebruikt heb lijkt deze ook niet meer op de juiste temperatuur te komen.
Reputatie 2
Badge +5
L1nda schreef:

Ik heb deze zensy in 2015 cadeau gehad, ik weet niet of die persoon de bon bewaard heeft.

@L1nda Als je niet weet in welke winkel hij gekocht is of de winkel je niet willen helpen bel dan met de serviceafdeling van DBP International B.V tel. 0488 488 803 voor een oplossing.
Reputatie 2
Badge +5
Desiree_33 schreef:

Ik heb de zensy 2.0 en deze bolt ook op na het opwarmen. Nadat ik deze een aantal weken intensief gebruikt heb lijkt deze ook niet meer op de juiste temperatuur te komen.

@Desiree_33 Ben je naar de winkel teruggegaan? Als hij niet meer werkt dan zou je binnen de garantietermijn een andere van de winkel kunnen vragen. Is hij al ouder dan kan je hopen op coulance van de winkelier.
@Lauri ten Grotenhuis Misschien een hele gekke vraag: hoe kun je zien of jouw Zensy een blauwe stempel op het label heeft of dat ik de Zensy 2.0 van 2017 heb? Ik heb de Zensy dit jaar gekocht bij Prenatal, maar wil dat zeggen dat dit ook daadwerkelijk een nieuw model is?
Reputatie 2
Badge +5
LiekeHG schreef:

@Lauri ten Grotenhuis Misschien een hele gekke vraag: hoe kun je zien of jouw Zensy een blauwe stempel op het label heeft of dat ik de Zensy 2.0 van 2017 heb? Ik heb de Zensy dit jaar gekocht bij Prenatal, maar wil dat zeggen dat dit ook daadwerkelijk een nieuw model is?

Bij twijfel zou ik contact opnemen met de serviceafdeling van DBP International B.V tel. 0488 488 803

Reageer