Consumentenbond.nl
Beantwoord

Inpaklijst app Baby & Kind Facebook

op de CB website staat bij campingbedjes tips:
"Via onze Baby & Kind Facebook-pagina kregen we een handige inpaktip van een moeder: ‘Ik heb standaard een inpaklijst op mijn telefoon staan. Als mijn kind gaat logeren, zet ik alle ‘bullets’ open van de dingen op de lijst die ik nodig heb. Inpakken en afvinken maar! Dat scheelt een hoop ‘wat moet ik allemaal meenemen en ben ik niet vergeten’-gepieker.’"

welke app kan dit?
ik kan het niet terugvinden op jullie Facebook pagina
icon

Beste antwoord door Monique 29 maart 2018, 16:44

Beste @N. Senior,

Bij deze dan de beloofde reactie.
De persoon in kwestie heeft geen specifieke app benoemd. Wel kunnen we je aanraden om eens te kijken of je ruimte voor notities deze optie bied, of in de app-store zoeken naar een app door bijvoorbeeld als zoekterm ''checklist'' te gebruiken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ha @N. Senior,

Ik heb je vraag doorgezet aan mijn collega's en laat het weten als ik een reactie heb mogen ontvangen.
Als ik je bericht zo lees, denk ik dat het wellicht gewoon over de ruimte voor notities in de meeste smartphones gaat, en niet over een specifieke app. Dit zou natuurlijk ook goed kunnen helpen bij het inpakken.

Ik hou je op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +7
Beste @N. Senior,

Bij deze dan de beloofde reactie.
De persoon in kwestie heeft geen specifieke app benoemd. Wel kunnen we je aanraden om eens te kijken of je ruimte voor notities deze optie bied, of in de app-store zoeken naar een app door bijvoorbeeld als zoekterm ''checklist'' te gebruiken.

Reageer