Consumentenbond.nl

Je (eerste) kind naar de basisschool. Welke voorbereiding moet je niet vergeten?

• 26 juli 2018
  • 3 reacties
  • 524 Bekeken

Badge +2
Al wiebelend zet je kind op een gegeven moment z’n belangrijke eerste stap. Om zo’n drie jaar later een bijna net zo grote stap te zetten: hij of zij gaat naar de basisschool! Als ouder wil je natuurlijk de beste school voor je kind, maar hoe krijg je dat voor elkaar? Welke stappen moet je doen om dit in de steigers te krijgen? We hebben daarover een artikel in het dossier 'ontwikkeling van je kind'.

Heb jij nog een handige tip voor andere ouders? Roep ze hieronder in de comments!

3 reacties

Reputatie 7
Dat artikel geeft code 404.
Reputatie 7
Badge +7
Dat artikel geeft code 404.
Klopt @Mevrouw Jones, scherp! Het topic kwam per abuis online te staan, terwijl dat nog niet voor de betreffende pagina gold. Als het goed is kan je de pagina nu wel bezoeken. Bedankt voor je opmerkzaamheid! 🙂
Reputatie 7
Ik ben blij dat ik geen kinderen in die leeftijd heb. Vroeger had je een stuk of zes opties als ik me niet vergis, openbare lagere school, christeljjke of katholieke, Dalton, Montessori en BLO. Je hoefde je kind(eren) ook niet ruim vóör de conceptie in te schrijven.

Reageer