Consumentenbond.nl
Beantwoord

Verkrijgbaarheid Traphekje Safety First

goedenavond,

ik zag dat safety first traphekje quick close + als 1 van de 2 beste uit de test kwam. Echter ik kan deze versie niet vinden, ik zie online wel de safety first auto close en safety first easy close. Zijn dit nieuwere versies? Kan ik er vanuit gaan dat deze net zo goed zijn of niet, aangezien die specifieke versies niet getest zijn? Alvast bedankt voor uw reactie. Gr. Nancy Schipper
icon

Beste antwoord door Noëlle van der Weel 19 juni 2018, 11:08

Klopt, de Safety 1st Quick is alleen te koop via lidl-shop.nl. Maar daar kost hij maar €23. Let er wel op dat het hekje erg smal is: 82 cm zonder bijgekochte extensies en maximaal 94 cm met zulke extensies.

De verkoopinformatie is inmiddels toegevoegd aan de Vergelijker, maar het kan nog eventjes duren tot de wijzigingen te zien zijn.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goede vraag @Schipper87! Ik ga het voor je na, en kom er zo snel mogelijk op terug.
Reputatie 7
Badge +7
Ik zag net toevallig zelf al staan dat onderaan de test onder het kopje 'Verkrijgbaarheid' aangegeven wordt dat het traphekje actiematig te koop is geweest bij Lidl, wellicht dat dat de reden is dat je hem niet terug hebt kunnen vinden.
Reputatie 2
Badge +4
Klopt, de Safety 1st Quick is alleen te koop via lidl-shop.nl. Maar daar kost hij maar €23. Let er wel op dat het hekje erg smal is: 82 cm zonder bijgekochte extensies en maximaal 94 cm met zulke extensies.

De verkoopinformatie is inmiddels toegevoegd aan de Vergelijker, maar het kan nog eventjes duren tot de wijzigingen te zien zijn.
Reputatie 4
Badge +5
Hai Nancy @Schipper87 , is Yasmin met het advies van mijn collega's weer veilig 😉? Goed je hier (ook) tegen te komen!
Groetjes
Wendy
O Oke top, ik had wel een safety first traphekje gezien op de Lidl site maar wist niet of dit de 1st quick was,... goed om te weten dat dit de goede is!

haha wat leuk inderdaad Wendy!😊 zeker weten, ze probeert tegenwoordig graag de trap op te klimmen dus we gaan ze gauw aanschaffen😉
Reputatie 1
Badge +2
Update (20/8): inmiddels is de Safety1st Quick close + die wij testten niet meer te koop bij Lidl (en daarmee nergens meer).

De modellen Auto close en Easy close hebben wij niet getest. We kunnen dus helaas niets over de kwaliteit hiervan zeggen.

Half september hebben we wel testresultaten van een ander model van Safety1st: SecurTech Flat Step Safety Gate.
Is de verkrijgbaarheid ook de reden dat hij van de site is verwijderd als beste uit de test? Of is daar een andere reden voor (bijvoorbeeld dat deze toch niet de beste is)?
Reputatie 1
Badge +2
Is de verkrijgbaarheid ook de reden dat hij van de site is verwijderd als beste uit de test? Of is daar een andere reden voor (bijvoorbeeld dat deze toch niet de beste is)?

Dat klopt. Alleen producten die goed verkrijgbaar zijn komen in aanmerking voor een predicaat (Beste uit de Test en/of Beste Koop). Bij de specificaties van het hekje kun je bij 'Voormalige predicaten' terugzien dat hij beide predicaten heeft gehad.
Update (20/8): inmiddels is de Safety1st Quick close + die wij testten niet meer te koop bij Lidl (en daarmee nergens meer).

De modellen Auto close en Easy close hebben wij niet getest. We kunnen dus helaas niets over de kwaliteit hiervan zeggen.

Half september hebben we wel testresultaten van een ander model van Safety1st: SecurTech Flat Step Safety Gate.

Inmiddels is het oktober en ik was benieuwd of de nieuwe testen al beschikbaar zijn. Mijn partner en ik staan op het punt traphekjes te kopen en wachten met onze aankoop totdat de nieuwe testen beschikbaar zijn. Kan iemand hierover een update geven?
Reputatie 7
Badge +7
Goede vraag @r.lutteke, ik ga het voor je na!
Reputatie 1
Badge +2
Beste @r.lutteke, we hebben vertraging opgelopen bij het publiceren van de nieuwe testresultaten. Hopelijk is dit snel verholpen, maar ik kan helaas geen datum geven.
Als jullie de hekjes snel nodig hebben, raad ik je aan om een keuze te maken uit de eerder geteste modellen die nog verkrijgbaar zijn. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
Badge +2
Goed nieuws, @r.lutteke en andere geïnteresseerden: de nieuwe testresultaten staan op de site!

Reageer