Consumentenbond.nl
Beantwoord

Waar zoeken voor goede kinderstep?

• 13 april 2019
  • 2 reacties
  • 1368 Bekeken

Mijn proefabonnement werd per 1 april omgezet in een basisabonnement (€ 5,75). Helaas heb ik mijn weg binnen de site nog niet goed kunnen vinden. Zo ben ik op zoek naar een kwalitatief goede kinderstep als verjaardagskado voor mijn kleinzoon van 5 jaar. Het is mij (nog) niet gelukt om bruikbare informatie daarover te vinden (test of anderszins). Tips iemand?
icon

Beste antwoord door Lauri ten Grotenhuis 15 april 2019, 10:20

We hebben geen testinformatie over steppen. Ik kan wel uit eigen ervaring spreken dat steppenwinkel.nl een groot aanbod heeft van veel verschillende steppen, waarbij je kunt zoeken op leeftijd. Luchtbanden zijn comfortabel voor kleine (en grote) kinderen. Je kan daarmee makkelijker op wat ruwer terrein, gras of grind. Ik heb zelf goede ervaringen met het merk Yedoo.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7
We hebben geen testinformatie over steppen. Ik kan wel uit eigen ervaring spreken dat steppenwinkel.nl een groot aanbod heeft van veel verschillende steppen, waarbij je kunt zoeken op leeftijd. Luchtbanden zijn comfortabel voor kleine (en grote) kinderen. Je kan daarmee makkelijker op wat ruwer terrein, gras of grind. Ik heb zelf goede ervaringen met het merk Yedoo.
Badge +8
Hi @Serkozy, mocht je nog vragen hebben over de website en/of je lidmaatschap, dan hoor ik het graag! ☺

Reageer