Consumentenbond.nl

Wat is jouw ervaring met 3D-pennen?

• 9 december 2016
  • 5 reacties
  • 5631 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Met een 3D-pen kan je zelf 3D-objecten maken, zoals 3D figuurtjes of sieraden. Het speeltje is dit jaar erg populair geworden, maar er zijn vele verschillende varianten op de markt. Wij waren erg verbaast over de extreem dure navulling van de 3Doodler Start, je kan voor deze pen namelijk alleen de officiële navulling gebruiken. Met een universele 3D pen heb je meer keuze en ben je een stuk goedkoper uit.

Heb je zelf een 3Doodler Start of een andere 3D-pen? Of ben je van plan er 1 aan te schaffen of kado te geven tijdens de feestdagen? Wij zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen!

5 reacties

Beetje het idee van alle bekende merken reguliere inkjet printers. Maak de printers goedkoop en zet deze weg zonder marge en maak de inkt boven proportie duur en verkoop alleen eigen merk inkt want anders valt de printer niet meer onder de garantie.

Uiteraard zijn er kwaliteitsverschillen in filamenten en inktsoorten maar 3doodler slaat hier wel erg de plank mee mis en misleidt de consument vreselijk.

Koop kwalitatief HQ waardig 1,75mm filament en gebruik dit in een kwalitatief wat betere reguliere 3d pen kan ik zeker adviseren.
Tegenwoordig heb je ook 3D pennen bij de Action liggen voor 19,99 Tevens verkopen ze hier ook de filamenten voor een schappelijke prijs.Deze filamenten passen ook in de 3D&Print 3d pen van Media Markt en Coolblue. Zo kan 3D printen toch betaalbaar worden.
Naast de veelal in winkels/prijsstunters verkrijgbare budget 3d pennen zijn er online ook kwalitatief betere universele 1.75mm 3D pennen verkrijgbaar; *

* Commerciële inhoud verwijderd door moderator.
Dit is erg onprettig voor consumrnten en zo goedkoop is deze 3D pen niet.
Een goede 3D pen hoeft echt niet duur te zijn en er zijn tegenwoordig vele verkopers.
*

* Commerciële inhoud verwijderd door moderator.
Ik heb ook zo doodler start. Ik heb alleen de vulling die bij het starterspakket zit kunnen gebruiken De vulling komt er nu niet meer uit ja ik heb de orginele vulling. Heb de. Fabrikant al gemaild. Maar die geven je ook geen duidelijkheid en geven mij de schuld dat de doodler start niet doet.nu zit er een staafje in maarHelaas kan ik het niet gebruiken

Reageer