Welke babyverzorgingsproducten gebruik jij?

• 29 April 2016
  • 4 reacties
  • 1952 Bekeken

In dit topic kun je al je vragen en opmerkingen kwijt over babyverzorgingsproducten. Ons artikel over babydoekjes werd veel gelezen en leverde behoorlijk wat reacties op. Er is duidelijk behoefte aan goede (keuze)informatie over deze producten en we willen de discussie graag in leven houden.

Dus: welke babyverzorgingsproducten gebruik jij? Welke niet? Wat vind je belangrijk bij het kiezen? Heb je gouden tips?

We willen ook graag meer echte tests doen op dit gebied. Welke producten wil je graag dat we testen? Hoe moeten we het testen? En zijn er dingen die je graag uitgezocht wil hebben? We horen het graag!

4 reacties

ik gebruik Huggies baby wipe (vanwege dit onderzoek) Begrijp alleen niet waarom deze niet in t groene gedeelte staat want het heeft maar 7 ingrediënten (minder dan veel die bovenin staan). Doekjes zijn wel erg nat en dikker (soms voordeel, soms nadeel) dan Zwitsal. En als je een doekje eruit trekt, trekt ie niet automatisch de volgende eruit, dus het is heel wat gepulk (is misschien wel met alle merken maar omdat ze dikker zijn is t wat lastiger) heb ook Zwitsal geprobeerd want had een pak gekregen maar door de test ga ik die dus niet gebruiken.

Oh ja ligt er wel aan welke van Huggies, want de groene bevat wel parfum.
Ik heb dezelfde vraag over de Huggies baby wipe Ik zie dat er al op deze vraag is gereageerd, maar kan niet doorklikken naar het antwoord.
Reputatie 7
Badge +7
Beste @Dijk65,

Welkom op de community! Leuk dat je een reactie hebt geplaatst.
Mij is echter niet helemaal duidelijk op welke vraag je niet door kunt klikken.
Zou je mij nader willen toelichten zodat ik met je mee kan kijken?

Hopelijk tot snel!
De pamper sensitive, maar ik kan dat ingrediënt niet vinden op de verpakking. De phenoxyethanol, staat het onder een andere naam ofzo?
Ik baal er behoorlijk van als t er nog in zit.

Reageer