[401] foutcode opslaan video's

• 9 March 2022
  • 9 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo. 

Ik krijg bij het delen en/of downloaden van video's van You Tube telkens een :  " [401] kan video niet opslaan "

foutcode. Kan iemand mij daarin adviseren of een begrijpelijke site/artikel aangeven.

Alvast dank, groet J. Michielsen.

9 reacties

Dat kan ook niet zomaar en deels ook helemaal niet, kunt u iets nader omschrijven wat u precies probeert te doen en op welk platform?

Hallo.

Dank voor de reactie. Ik probeer op een Lenovo tablet een you Tube film te delen in een App, om deze via een App af te spelen. Lenovo wordt Android gestuurd. 

In zijn algemeenheid deel je van Youtube filmpjes enkel de link naar het filmpje en wordt het filmpje zelf nooit gedownload. Kun je ook duidelijk maken wat je dan precies probeert te doen met welke app?

Ik heb een App van Brainmarker. Daarin worden video's gedownload en in de App gebruikt  en afgespeeld voor training. Er is één video in opgeslagen, maar daarna alleen dus maar de foutcode. 

Brainmarker is een organisatie die Neurofeedback training geeft. Iets specifieke natuurlijk, maar hun App zou in staat moeten zijn om video cq links te delen.

401 betekend dat je niet het recht hebt de video te downloaden.

Er zijn hulpmiddelen die het toch mogelijk maken.
Dat is wel een inbreuk op het auteursrecht.

Als je een film wilt delen, moet je de link opslaan en doorgeven.
De gene die de link krijgt, moet het dan ook op YouTube kijken.

Bij deze film, krijg je deze link https://youtu.be/W-kXyfaouAI

Dank voor de replay. Ik ga nog eens proberen met de link kopiëren. Dank voor de moeite zover.

Dat klinkt als een specifiek probleem van die app, en het zal je niet verbazen die ken ik niet. Is het niet logisch om bij de leverancier van de app neer te leggen?

Hallo A. Deen

Als het met de link niet lukt ga ik dat zeker nog een keer doen. Ik heb wel de vraag neergelegd maar geen antwoord. (Corona....?)

In ieder geval mijn dank voor jullie gedane moeite.

Gr John Michielsen. 

Reageer