Het gaat om boeken die ik een dag eerder nog gewoon kon openen en boeken die ik van de bibliotheek geleend heb. Alles geheel legaal. Ik heb contact gezocht met Adobe via de site. Er wordt een chatfunctie aangeboden (die overigens goed verborgen is) en uiteindelijk kreeg ik na wat doorverwijzen en veel wachten contact met iemand die hiervan wist. Het bleek een technisch issue dat ze niet via de chat oplossen. Ik wred verwezen naar een vergelijkbare vraag op het forum. De vraag stond daar inderdaad, maar was niet beantwoord. Een snel antwoord werd beloofd maar ruim een week later blijft het stil en is mijn ereader onbruikbaar.
Ik ben erg ontevreden over de manier waarop Adobe (niet) helpt. Het supportforum is uiteraard nutteloos op deze manier.
Ben benieuws of mensen dit herkennen en of zij dit opgelost gekregen hebben.
Beste antwoord door Janet
Hallo,
Dit is erg herkenbaar 🙂. Ik ergerde me kapot daaraan, tot ik de mogelijkheid ontdekte om accounts aan elkaar te koppelen. Dit kan via Bol.com / LeesID. Toen had ik ineens opnieuw toegang tot gekochte boeken waarmee ik hetzelfde probleem had zoals Vingerhoets beschrijft. Het voordeel is dat het meer accounts koppelt dan van alleen Kobo en Bol.com.
Succes.
Bekijk origineel
Dit is erg herkenbaar 🙂. Ik ergerde me kapot daaraan, tot ik de mogelijkheid ontdekte om accounts aan elkaar te koppelen. Dit kan via Bol.com / LeesID. Toen had ik ineens opnieuw toegang tot gekochte boeken waarmee ik hetzelfde probleem had zoals Vingerhoets beschrijft. Het voordeel is dat het meer accounts koppelt dan van alleen Kobo en Bol.com.
Succes.