Consumentenbond.nl

Batterij snel leeg Samsung Galaxy S4 mini

• 27 februari 2015
  • 7 reacties
  • 3259 Bekeken

Heeft er iemand ervaring dat de batterij van de Samsung Galaxy S4 Mini supersnel leeg is? Elke dag opladen is toch niet normaal? Graag ervaringen van iedereen, die dit herkent!!

7 reacties

Ik snap iets niet, als je nu iedere dag de moeite neemt je telefoon 's avonds uit te zetten wat is dan het verschil met het apparaat iedere avond aan de lader te hangen.
Ik denk dat je ervaring niet afwijkt van anderen

http://tweakers.net/product/330844/samsung-galaxy-s4-mini/reviews/

Accu gaat twee dagen+ mee bij licht gebruik Batterijduur matig

minpunten Accuduur

Batterij gaat anderhalve dag mee bij normaal gebruik

Of je hem nu iedere dag half oplaad of om de dag helemaal maakt in de kosten natuurlijk niet uit.
Reputatie 2
Badge +3
Hallo Knorrebor,

Je zou eens kunnen kijken of je batterij-slurpende apps gebruikt.

Als je tikt op het batterij icoontje, dan zie je het batterijverbruik per app en toepassing.

Zo heb ik zelf ooit de facebook app verwijderd, dat scheelde veel! Ik heb hem wel weer teruggezet ☺️, maar ik laat hem niet meer op de achtergrond openstaan. Andere apps ook niet trouwens.

Ik hoor graag of dit jou ook iets oplevert!
Kan ik zomaar een zwaardere accu in mijn samsung S4 mini duos zetten. Want hij is net 1 jaar oud en werkt nu vaak maar 12 uur en daarna vraagt hij om de oplader.
Hoi Celine,

Ik heb inderdaad de apps op de achtergrond uitgeschakeld. Restricted mode (beperkt) dat had ik weer van iemand geleerd, hoe dat in te stellen. Dat scheelt echt een heleboel. En niet onnodig je mobiele gegevens aan laten staan. En een heleboel apps verwijderd die ik echt helemaal nooit ga gebruiken. En s' nachts zet ik hem uit. Ik heb er even op gelet, hoe lang de batterij meegaat, afgelopen dagen was het 2 Dagen en 19 uur, voordat hij aangaf dat ik de batterij moest opladen. En niet automatisch laten synchroniseren scheelt ook een hoop. Hoop dat je iets aan het antwoord hebt! Ben verder heel erg tevreden over de telefoon.
Ik gebruik hem s'nachts niet. Ik ga hem niet elke dag opladen, waarom zou ik?? Heb al genoeg apparaten die stroom gebruiken. Je wordt wel eens gek van al die aparaten die opgeladen moeten worden................. -Huistelefoon -Mobiel -TomTom -Digitale camera -Handsfree Carkit

Weet niet hoe het bij jou zit, maar heb al genoeg kosten. Dus op de kleintjes letten, is zo erg nog niet!

Reageer