BCC, boeven zijn het!!!

• 30 November 2014
  • 0 reacties
  • 273 Bekeken

Badge +2
Onlangs wilde mijn buur voor de kinderen 2 laptops aanschaffen en wilde graag dat ik meeging naar de winkels.

Ik heb gezien mijn verleden enige kennis van laptops.

Voorgesteld om naar BCC en Mediamarkt te gaan in Utrecht. (the Wall)

Alhoewel niet mijn voorkeur van winkelketens hebben deze wel een groot assortiment, vandaar.

Bij BCC zag ik een laptop van het merk Asus met de i7 processor.

Ik had al enige info opgezocht op internet en zag toen al dat er iets niet klopte met het modelnummer. bij BCC.

Tevens zag ik dat een andere aanbieder de laptop (zelfde specs) 50 euro goedkoper aanbood.

Afijn, in de BCC winkel de verkoper aangesproken en hem medegedeeld dat ik graag 2 van die laptops wilde hebben voor een lagere prijs (ze adverteren toch met laagste prijsgarantie ?)

De verkoper meedegedeeld dat enkele km verderop bij Paradigit zelfde laptop werd aangeboden voor die 50 euro minder. Ook natuurlijk aangegeven dat hun modelnummers niet klopte.

Verkoper gaf aan dat dat absoluut niet kon want bedoelde laptop werd speciaal voor BCC gemaakt. Sorry, maar ik ben spontaan in de lach geschoten, tot ergenis van de verkoper.

Ik heb hem medegedeeld dat het modelnummer die zij hanteerde op de website en op product kaartje in de winkel niet klopte en dat die een cijfer miste, dit om klanten die vergelijken met andere winkels, te misleiden.

Dat was aldus verkoper absoluut niet waar.

Uiteindelijk de verkoper 2 laptops laten pakken en het modelnummer laten zien op de doos.

U begrijpt het al, nog nooit zo'n rode kop gezien van een verkoper, de boef.

Laptops meegekregen met 50 euro korting per laptop. :-)

Mijn advies laat je niks wijsmaken bij BCC en controleer goed. Ze nemen je in de zeik waar je bij staat, u bent gewaarschuwd.

0 reacties

Geen reactie

Reageer