Consumentenbond.nl

Ben Telecom

  • 2 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb een probleem met Ben Telecom over het feit dat ze mijn telefoonnummer fout hebben geporteerd (zo heet dat geloof ik). Ik heb dan ook al klacht gedaan bij klachtenkompas.

Er worden steeds dingen beloofd en niet nagekomen.

Wat ik wil weten is hoelang een redelijke wachttermijn is voordat ik het hogerop ga zoeken. Dit speelt sinds 16-9 en is vooral zeer lastig omdat ik sinds die dag niet gebeld kan worden

2 reacties

Ik hanteer persoonlijk meestal een termijn van 2 a 3 weken, want ik vind dat ze ook wel de ruimte moeten krijgen om het intern uit te (laten) zoeken. Dus in uw geval zou ik nu wel actie ondernemen.


Ik hanteer persoonlijk meestal een termijn van 2 a 3 weken, want ik vind dat ze ook wel de ruimte moeten krijgen om het intern uit te (laten) zoeken. Dus in uw geval zou ik nu wel actie ondernemen.

Geplaatst door T. van den Ende op Okt 2, 2015.


Dank voor uw reactie

Reageer