Consumentenbond.nl

"Beste tijd om een PC te kopen"

• 5 juni 2015
  • 2 reacties
  • 1576 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik zal een laptop kopen. Ik denk dat ik een article op Consumentenbond.nl (of gids) had gezien over een magische "beste tijd om een computer te kopen" in verband met de nieuw model introductions ezv (of niet)?

Misschien toets ik de verkeerde keywords in de zoek?

Groet

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik heb geen idee of de Consumentenbond zoiets heeft beschreven, ik kan het zo snel niet vinden. Wat hier staat, daar sluit ik me wel bij aan: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1593750 . Er zijn een aantal belangrijke shows waar nieuwe producten worden getoond/aangekondigd: als u wilt kunt u zo'n moment afwachten om te horen of ze daar iets aankondigen waarvan u denkt "dat wil ik/daar wacht ik op". De CES is voor zover ik weet telkens in januari. En Apple heeft in juni zijn grootste WWDC-event... U kunt na zo'n show OF het nieuwste kopen, of juist een 'model van vorig jaar' wat dan na introductie van een nieuw model meestal wat beter geprijsd wordt...
Klopt helemaal, we hebben hier in de Digitaalgids van maart 2015 een artikel aan gewijd.

In reactie op:

Ik zal een laptop kopen. Ik denk dat ik een article op Consumentenbond.nl (of gids) had gezien over een magische "beste tijd om een computer te kopen" in verband met de nieuw model introductions ezv (of niet)?

Misschien toets ik de verkeerde keywords in de zoek?

Groet

Reageer