Consumentenbond.nl

Bestelde telefoon kwijt

• 27 december 2016
  • 0 reacties
  • 84 Bekeken

3 december kon ik mijn bestelde telefoon ophalen bij het afleverpunt wat ik had gekozen. Hiervan had ik bericht gehad. Helaas was hij daar niet aangekomen.

5 december nogmaals geinformeerd en weer was hij er niet waarna ik telfort ben gaan bellen. Zij stelden een onderzoek in waarop ik dus moest wachten.

Zo rond de 18e wordt het bedrag voor de telefoon afgeschreven van mijn rekening. Ik gebeld met telfort. Want ik heb geen telefoon dus wil ik er niet voor betalen. Kreeg het advies om het geld terug te boeken. Dit gedaan.

Nu krijg ik vandaag de 2e aanmaning om het geld te betalen. Dus weer gebeld.

Ondertussen wacht ik al 3,5 week op antwoord of een oplossing voor de telefoon die ik nog steeds niet heb. Al zeker 5x gebeld maar krijg steeds de melding dat ik maar moet wachten. Er is niemand die mij kan vertellen hoe het nu precies met het onderzoek loopt. Wat er tot nu toe aan gedaan is bijvoorbeeld. Ik mag niet doorverbonden worden met het hoofdkantoor. De order mag ik niet annuleren zodat ik ergens anders kan bestellen.

Ben het een beetje zat. En wil ben benieuwd of iemand hier advies kan geven wat mijn rechten en plichten hierin zijn

0 reacties

Geen reactie

Reageer