Beantwoord

Betalen via iDeal

  • 11 October 2021
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Bondscoach
  • 338 reacties

Via de staatsloterij geprobeert om een lot aan te schaffen.

Doorgeklikt op betalen.

Krijg daarna als enige de optie iDeal. Keuze gemaakt naar ING. Vervolgens wordt er een pagina geopend met het invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord.

Op mijn tablet (dus niet op een mobieltje, heb internet uit staan) heb ik de app van ING geïnstalleerd. "Vroeger” kreeg ik als melding om deze te openen.

Via telefonisch bericht t.a.v. de ING zou het kunnen liggen aan mijn brouwser? (Chrome).

Heb ook telefonisch contact gehad met een staatsloterijmedewerkster gehad. Zij kon alleen maar aangeven dat zij dit "probeem” ondervonden heeft.

Op de site van iDeal kan ik via een formulier mijn vraag invoeren. Helaas betreft dit een betaaltransactie. Er is ook geen mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen, of ik moet iets over het hoofd gezien hebben.

Heeft iemand een aanwijzing om eventueel bepaalde instelling aan te passen?

 

 

icon

Beste antwoord door GdR 13 October 2021, 18:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

android of iPad?

Reputatie 5
Badge +6

Het betreft een Android tablet

Reputatie 5
Badge +6

Waarschijnlijk is dit probleem opgelost.

Via de app om mijn tablet werd de melding gegeven dat ik mijn camerainstelling moest aanpassen.

Kreeg de melding om dit te doen. Daarna ook gedaan. na verder zoeken geconcludeerd dat mijn camera geblokkeerd was door de "flap”.

De betaling heeft dus plaats gevonden.

 

Reageer