Bluetooth kinderkoptelefoon

• 22 October 2022
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Wij willen voor sinterklaas de meiden (4 en 7 jaar) allebei een kinderkoptelefoon geven. Welke zijn nou het beste? We zien door de bomen het bos niet meer. Enkele eisen: begrenzer van 85 dB, over-ear, bluetooth en dat ze samen kunnen luisteren naar 1 programma.

Wie kan ons helpen?

Groetjes Melissa 

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Bij mijn weten kunt u maar 1 Bluetooth apparaat tegelijkertijd aansluiten op bijv een tablet of telefoon. Dus wat u wenst is niet mogelijk.

Er zijn een paar uitzonderingen die het wel kunnen.
In de meeste gevallen moet je een losse bluetooth zender kopen, die er 2 tegelijk aan kan.

Bluetooth is een beetje tricky, en volgens mij zit het geheim van multicasten ,waarbij twee ontvangers naar één zender kunnen luisteren in de zender, niet de ontvangende koptelefoon. Wel kunnen de nieuwste koptelefoons gespaard worden aan meerdere zenders maar dat is het omgekeerde van wat wordt gevraagd. 

Dat heet Auracast.
Heb het alleen nog niet gezien in hobby spul.
Het is bèta in Android 13. Dat wil niet zeggen dat het de release haalt.

Dat heet Auracast.
Heb het alleen nog niet gezien in hobby spul.
Het is bèta in Android 13. Dat wil niet zeggen dat het de release haalt.

Dan zit het nog steeds in de zender, niet de ontvanger. Wellicht is er nog ergens een detail dat je kunt rechtzetten? 

Mijn vraag is wat is een goede kinderkoptelefoon. Bleutooth weet ik wat het is maar er zijn kinderkopteefoons dit dit kunnen met een draadje. Dat je beide koptelefoons koppelt. Naar de rablet is het dan verder met bleutooth.

Reageer