Bol.com plaza en Bol.com

• 2 July 2021
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, maar het viel me op dat onder ‘winkels’ soms ‘bol.com’ staat en soms ‘bol.com plaza’. Ik wil liever geen laptop kopen van een andere koper via bol.com, daar ben ik niet comfortabel mee. Mijn vraag is dus hoe ik zeker kan weten of ik bij bol.com koop en niet bij plaza? Klopt het wel dat bol.com nog steeds zelf een ‘winkel’ is? Of is het alleen een website waar iedereen iets kan aanbieden voor de verkoop?

Ik las op dit forum dat er problemen kunnen ontstaan bij een aankoop bij derden via bol.com. Zijn de ervaringen met een aankoop bij bol.com zelf, wel positief?

Alvast bedankt!

3 reacties

Dat staat aangegeven.
Boven het winkelwagentje.

Mijn ervaring is, dat bij bol enorme uitschieters zitten in de prijs.
Ik heb wel eens wat op zicht was, terug gestuurd zonder problemen.

Reputatie 4
Badge +5

Kijk toch ook eens bij Coolblue laptops i.v.m de heldere uitleg. Niet de allergoedkoopste maar wat mij betreft bijzonder informatief en behulpzaam. 

Badge

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, maar het viel me op dat onder ‘winkels’ soms ‘bol.com’ staat en soms ‘bol.com plaza’. Ik wil liever geen laptop kopen van een andere koper via bol.com, daar ben ik niet comfortabel mee. Mijn vraag is dus hoe ik zeker kan weten of ik bij bol.com koop en niet bij plaza? Klopt het wel dat bol.com nog steeds zelf een ‘winkel’ is? Of is het alleen een website waar iedereen iets kan aanbieden voor de verkoop?

Ik las op dit forum dat er problemen kunnen ontstaan bij een aankoop bij derden via bol.com. Zijn de ervaringen met een aankoop bij bol.com zelf, wel positief?

Alvast bedankt!

mag ik een tip geven, koop geen pc bij Bol of diens partners.

ik heb een laptop gekocht €750- 25okt, inmiddels 17nov. en nog steeds geen laptop op mn buro daar deze na 1 uur crashde, en ik op reparatie moet wachten tot HP zegt repareren of geld terug. en onderhand word ik van kastje naar de muur gestuurt

Reageer