"Bombardement" van Verisure op mijn emailadres!

• 22 February 2022
  • 8 reacties
  • 444 Bekeken

Verisure blijft mijn emailadres bestoken met advertenties. Ik heb ze nog nooit benaderd, maar dit is ongehoord brutaal!

8 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Ik zou de afzender blokkeren, in outlook: rechtermuistoets, ongewenste afzender, afzender blokkeren.

Reputatie 5
Badge +4

Bijzonder is hoe komt Verisure aan uw mailadres?

Komt de mail in uw spam terecht of in uw gewone inbox? Is Verisure daadwerkelijk de afzender of is het phising?

Dat zouden we graag horen.

Kan het niet gewoon een vergissing zijn.
Staat uw naam in de mail?

Badge +2

Bel ze eens met de vraag waar hun bombardement vandaan komt. Want afmelden heeft meestal een versterkend effect.

In de radioreclame bombarderen ze ook.

Het is blijkbaar “nu of nooit” voor hen.

heb hetzelfde

heeft nou niemand de oplossing om te blokkeren [of je moet nl alle advertenties blokkeren]. Wat Stroeve schrijft lukt niet. Omdat het een advertentie is en geen mail kun je het niet selecteren of met je muis er op gaan staan etc om te blokkeren

misschien werkt dit: naar instellingen => alle instellingen weergeven => ongewenste e mail =>

geblokkeerde afzenders en domeinen => verisure.nl intypen en enter…..

[bij heropenen v dit menu is de regel niet meer in beeld omdat outlook de regel op alfabet volgorde ordent]

wie weet ...

Je opent een willekeurige e-mail van Verisure. Scroll helemaal naar beneden, zoek naar de Afmelden of Uitschrijven link. Klik op die link. Nu kom je op hun website en moet je een paar vragen beantwoorden, bijvoorbeeld wat je e-mail adres is, waarom je geen e-mails meer wilt ontvangen. En heel soms, moet je ook aangeven welke soort e-mails je van hun niet meer wilt ontvangen (hier moet je dus alles aanvinken). Aan het einde op de knop Afmelden of Uitschrijven klikken, en je bent er definitief vanaf. Mocht het toch zo zijn dat ze daarna toch nog een e-mail sturen (wat in Europa verboden is bij de wet), geef ze dan op bij spamklacht.nl ze krijgen dan een flink hoge boete, dan leren ze het snel af.

Reageer