Beantwoord

Browser wijzigen in eReader Pocketbook

• 19 October 2021
  • 7 reacties
  • 68 Bekeken

Hoe kan ik de browser van Google wijzigen voor een privacy-vriendelijke browser zoals DuckDuck?

Heeft iemand daar ervaring mee?

icon

Beste antwoord door Mazzel 21 October 2021, 11:23

Bekijk origineel

7 reacties

U kunt uw "browser van Google" niet wijzigen, u kunt wel een andere browser kiezen en/of een andere zoekmachine voor uw browser. Hebben we het over Windows of over mobiel?

Nee het gaat om een eReader. Het lijkt erop dat ik alleen met Google.com eBooks kan kiezen. Dat staat zo te zien standaard op deze eReader. Ik wil graag een andere zoekmachine dan Google.

Het begint altijd met het doorlopen van de instellingen.

Heeft een e-reader met Android en boeken uit de Play-store?

Geeft u er anders even het type bij.

Besten,

Ik kan wel de browser wijzigen maar moet dan eerst een google account aanmaken. Google schraapt al onze gegevens bij elkaar en daar wil ik niet aan meewerken. De eReader PocketBook werkt volgens mij op een eigen programma, dus niet Android. Play-store komt er niet in voor.

Nee, een Pocketbook is “gewoon” een e-reader waar u ieder e-book op kunt zetten dat u wil mits in een geschikt bestandsformaat. Sorry maar ik begrijp niet wat dat met een browser of een zoekmachine te maken heeft. Heeft u en een begeleidend programma bij voor de pc en wilt u dáár geen Google gebruiken?

Reputatie 6
Badge +4

Je hebt dus een Pocketbook met een browser. Als de browser opstart met www.google.nl kun je dat toch wijzigen in bijv. https://duckduckgo.com Daar hoef je echt geen Google account voor aan te maken.

Reageer