Consumentenbond.nl

Consumentenbond, onafhankelijk?

• 1 maart 2015
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Voorop gesteld dat ik blij ben met de consumentenbond maar toch iets aan de kaak stellen.

Op de voorkant van het blad staat redelijk prominent "Onafhankelijk en advertentievrij"

Bijzonder is dan dat ibij de laatste uitgaven alleen Skype is genoemd en geen andere

VOIPaanbieders.

Voip bellen is simpelweg een van de goedkoopste manieren om te bellen en gebeld te

worden en kent zowel prepaid (Cheapconnect) als het freeday's systeem. De geluidskwaileit

is uitstekend te noemen (hier zelfs beter dan via de zeer brakke telefoonlijn met KPN).

Er zijn veel aanbieders met ieder zo zijn eigen voordeeltarieven, ook naar het buitenland.

Ik gebruik Freevoipdeal om te kunnen bellen (en SMSsen) en Cheapconnect voor het

inkomend verkeer (deze club doet aan portatie).

Bij onafhankelijkheid verwacht ik dan ook dat er meerdere clubs worden genoemd...

zeker als concurenten zelfs (in mijn beleving) een beter aanbod hebben qua bellen.

En inderdaad advertentievrij als je de advertenties van de aangeboden consumentenbladen

buiten beschouwing laat :)

Maar verder hulde aan de consumentenbond.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +3
Bedankt, Con van Doornik, dat zijn waardevolle aanvullingen!

Je gebruikt dus verschillende aanbieders, ben je daar tevreden over?

En misschien volg je ook de ontwikkelingen op de het gebied van VoLTE? Misschien bellen we in de toekomst allemaal wel via internet.

In welke uitgave stond het artikel over Voip? Dan zorg ik dat je opmerking bij de redacteur terecht komt.

Reageer