Consumentenbond.nl

De abominabele en belachelijk dure monoplist die Fox Sports heet.

• 28 juli 2015
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Kan de consumentenbond eens een keer grondig focussen op Fox Sports, de (beroerde) kwaliteit van hun product, de woekerprijzen die ze er voor vragen en de starre en onflexibele klantenservice? Ik zou best een eredivisie abbonnement willen afsluiten maar dan wel bij een bedrijf waar je waar voor je geld krijgt en niet bij deze afzetters en kwakzalvers... Lees voor de gein maar eens de opmerkingen van klanten op Facebook en Twitter, dan heb je een aardig idee.

3 reacties

Misschien kunt u zich hier nog aanmelden voor een uitgebreid onderzoek? Alhoewel......wie interesseert zich nu voor kwakzalvers?

http://www.consumentenbond.nl/community/forum/denk-mee-consumentenbond/denk-mee-consumentenbond/zou-jij-getest-willen-zien-laat-wens-horen
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap uw reactie niet. Een bedrijf dat zich op punten verbetert onttrekt zich aan de status "kwakzalvers". De consumentenbond kan dit, gesteund door vele leden dan wel klagers, voor elkaar krijgen. vandaar mijn vraag/verzoek.
Mag ik vragen wat dat "focussen" dan op zou moeten leveren anders dan dat Eredivisie geld kost?

Reageer