Epson blokkeert printen bij goedkope cartridges

• 13 March 2017
  • 84 reacties
  • 46554 Bekeken

Sinds vandaag blokkeert bij mij mijn Epson Workforce 3520 het printen omdat ineens de niet originele cartridges die eerst wel geaccepteerd werden nu ineens niet meer geaccepteerd worden. Hebben meer mensen dit?

84 reacties

Sinds vandaag blokkeert bij mij mijn Epson Workforce 3520 het printen omdat ineens de niet originele cartridges die eerst wel geaccepteerd werden nu ineens niet meer geaccepteerd worden. Hebben meer mensen dit?

Jazeker ook bij mij WF-2630. Heb andere op voorraad, doet niks meer.

Mooie zooi. Heb WF-2630. Vanaf gisteren blijken de vervangende cartridges niet meer geaccepteerd te worden. Fijn hoor, een set van 4  € 49,95. Vrijwel de prijs van de printer. Schofterig. Als het niet anders kan, nooit meer een Epson.

Dat geklier heb je bij alle merken.
Soms zijn de updates er alleen om b merk inkt uit te zetten.

Je kunt wel de inkt terug doen aan de verkoper.
Die heeft je iets verkocht dat niet werkt.

Onzin, werkte een jaar, dus aan dit antwoord heb ik niks.

Onzin, werkte een jaar, dus aan dit antwoord heb ik niks.

Bovendien gekocht bij een zeer bertrouwbaar adres bij wie ik voorheen ook die voor mijn terziele Canon kocht.

Mooie zooi. Heb WF-2630. Vanaf gisteren blijken de vervangende cartridges niet meer geaccepteerd te worden. Fijn hoor, een set van 4  € 49,95. Vrijwel de prijs van de printer. Schofterig. Als het niet anders kan, nooit meer een Epson.

Blijkbaar een update geweest want anders was het wel blijven werken. Jammer maar verschillende printer fabrikanten doen dit af en toe en je doet er weinig tegen anders dan de leverancier van de inkt melden dat z'n cartridges niet (meer) werken en dat ze retour komen.

Ik ben al jaren van de Epson af.
Hij verbruikte meer inkt aan onderhoud, dan aan printen.
Ik heb nog wel wat leuks bewaard, voor wie een museumpje wil beginnen.

Epson weigert plotseling inktjet cartridges.

Printer XP 455

Jacques

Reputatie 5
Badge +5

Ik ken mensen die hun printer (niet een Epson overigens) weggedaan hebben omdat ze, na 1-2 dagen prutsen en doen, de printer niet meer aan de praat kregen. Achteraf bleek: alternatieve inktcartridges.

"Die waren net zo goed"...zei de winkel. Voor zover ik weet checkt de printer aan de hand van een chip of de originele cartridge geplaatst is. Zo niet, dan is het jammer, maar helaas.

Reageer