Consumentenbond.nl

Ervaringen met webshop Megekko?

• 24 juni 2020
  • 7 reacties
  • 1283 Bekeken

Geachte lezer,

Ik zit erover na te denken om een aankoop te doen bij de webshop Megekko, echter heb ik nog nooit eerder een aankoop gedaan bij de desbetreffende webshop.

Vandaar een kort maar krachtige vraag: Wat is uw ervaring met de webshop Megekko?

Aansluitende vragen:
Zijn ze betrouwbaar?
Wordt de levertijd in acht genomen?
Hoe is de klantenservice (ze hebben geen telefoonnummer dus is het e-mailcontact professioneel en naar wens)?

7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ben al jaren tevreden klant bij megekko, en ik niet alleen:

https://www.kiyoh.com/reviews/1042686/megekko_nl

Maar nooit contact hoeven te hebben met helpdesk.

Staan bekend om lage prijzen (tweakers.net).

Reputatie 5
Badge +4

Ik bestel regelmatig bij Megekko. Nooit problemen ondervonden. Misschien dat de levertijd door extreme drukte bij pakketbezorgers 1 of 2 dagen vertraging heeft, maar dat komt nu bij meer webshops voor.

Tweakers.net heeft ook shopreviews. Hier is de pagina van MeGekko; https://tweakers.net/shopreview/9046/megekko/overzicht/

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb diverse dingen van Megekko gehad en er geen klachten over. Belangrijk is dat er een goede klachtenservice is. En Megekko meldt: 

Heb je een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Mocht je een klacht in willen dienen dan vragen wij je vriendelijk dit per e-mail of via de post te doen.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Megekko B.V.
Spinveld 8
4815 HS Breda
info@megekko.nl

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht altijd binnen één werkdag in behandeling nemen.

Er zijn ook webshops waar een klachtendienst ontbreekt, evenals een adres of mailadres.

Dank aan allen voor de antwoorden!

Megekko is niet aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg; webshops die niet aangesloten zijn skip ik bijna automatisch. Echter hebben jullie berichten mij enigszins geruststelling gegeven als we kijken naar de webshop Megekko en zijn/haar betrouwbaarheid en klantenservice.

Nogmaals veel dank!

Reputatie 7
Badge +7

Het bevreemdt me dat ze geen lid zijn van het Thuiswinkel Keurmerk.

Met het Keurmerk geef je consumenten vertrouwen in jouw webshop. Met een kwalitatief online keurmerk laat je zien dat je webshop aan bepaalde eisen voldoet, bijvoorbeeld op het gebied van wet- en regelgeving, veiligheid en privacy. Dit geldt vooral bij online winkels met het Thuiswinkel Waarborg-logo, aangezien deze websites succesvol door de strenge juridische en financiële testen van het certificeringsproces zijn gekomen. En met vertrouwen komt conversie! Het Keurmerk zegt over het lidmaatschap: Meer vertrouwen door het Thuiswinkel Waarborg-logo, Internationaal vertrouwen door het Ecommerce Europe Trustmark, behartiging van jouw belangen op landelijk en Europees niveau,  gratis marktonderzoeken, evenementen en juridisch advies,  Ondersteund door de Consumentenbond,  Voordelig gebruikmaken van Thuiswinkel Waarborg Reviews.

Het is dus inderdaad belangrijk dat u daar op let. Waarom ze geen lid zijn ??? misschien willen ze het lidmaatschapsgeld niet betalen? Blijft merkwaardig, wellicht kunt u hen het vragen.

PAS OP VOOR DEZE *, Deze mensen verdienen niet eens een ster, mijn pakket is verloren gegaan door DHL, maar nu wordt niemand er verantwoordelijk voor, nu heb ik geen product of geld voor meer dan een maand (200e) LET OP koop hier niet, je hebt veel meer opties

*[Bericht aangepast door moderator]

Reageer