Consumentenbond.nl

Facebook steelt geld, wat nu?

• 20 mei 2017
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Hoi allemaal, het is een lang verhaal maar ik zal het zo kort en duidelijk mogelijk beschrijven.

Ik ben beheerder voor een Facebookpagina. Ik beheer er 2. Pas geleden heb ik de nieuwste aangemaakt en hier €120 aan toegevoegd zodat ik berichten kan promoten. Dit heb ik gedaan. Deze is goedgekeurd, maar om de een of andere reden is hij toch niet zichtbaar voor anderen. Ik heb alle (geloof me het waren er zeer veel) pagina's die hierover gingen gelezen, maar zi eniet waar het probleem ligt. Daarnaast heb ik precies dezelfde pagina gepromoot op de andere, oudere pagina die ik ook beheer, dit ging wel goed. De standaard problemen die genoemd worden blijken allemaal niet van toepassing te zijn.

Nu probeer ik al een maand contact te krijgen met Facebook, maar zoals vele van jullie weten dit is gewoon niet mogelijk. Er is geen klanten of klachtenservice, en je moet de vraag bij de community stellen, maar niemand die kan helpen. En Facebook zelf reageert niet. Nu vind ik dit dus gewoon diefstal, ik betaal voor een dienst, deze wordt niet uitgevoert en ik kan met geen mogelijkheid zorgen dat het bedrijf mij helpt dat ik alsnog de dienst krijg. En nee in geen enkele mogelijkheid geeft Facebook geld terug, dus dat is ook geen optie.

Weten jullie hoe ik dit zou moeten aanpakken? Ik begin een beetje moedeloos te worden van dit. Al een maand bezig, web formulieren ingevuld, community site gebruikt, contact met Facebook kan niet en hun help pagina's bevatten niet de oplossing voor het probleem.

IK hoop dat hier wel iemand mij verder op weg kan helpen.

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Sorry, maar iki heb geen idee. Ik doe bewust niets met Facebook en Twitter etc. Ben wel bij Linkedin, maar daar voel ik mij ook niet meer zo thuis. Ik vin die sites een "zooitje" Niet aan mij ebsteed.

Reageer