Facebook vergrendeld

• 11 February 2021
  • 46 reacties
  • 1424 Bekeken

Uk heb gisteren een vraag gesteld op dit forum, maar vind hem niet terug. Daarom nogmaals:

Sinds enige dagen is ons facebookaccount van de vereniging vergrendeld door Facebook. Ik probeer de oorzaak te achterhalen en contact te krijgen met Facebook; de online-helpservice biedt geen oplossing omdat ik mij als vereniging niet kan legitimeren via ID.

Weet iemand hoe ik Facebook kan bereiken? Dat staat namelijk nergens vermeld.

46 reacties

Ja dat zou kunnen maar ik heb al een copy van mijn paspoort door gestuurd maar krijg steeds fout melding het is zo irritant 

Zegt men dan echt letterlijk “Fout” en dan helemaal niets erbij?

Nee helemaal niks deze bestand kan niet geüpdatet worden 

Hij zegd fout met uploaden van u bestand

Er is een probleem opgetreden bij het uploaden van je afbeelding.dit geefd hij alleen maar aan 

Aha, dat is dus niet onoplosbaar.

Maar ik ga nu voor een dag weg naar mijn internetloze vriendin.

Wacht op hulp van een andere forumbezoek(st)er. En zoek ook eens op internet: Facebook account geblokkeerd. Ik zag al van alles. U bent niet de enige.

Het beste ermee!

Dit geefd hij aan begrijp het echt niks van ben dag en nacht bezig om hulp te zoeken 

Reputatie 7
Badge +4

maak je een foto van je paspoort? en als je die foto upload krijg je de foutmelding? 

als je de naam van die foto bekijkt, wat staat er dan achter de punt? 

voor ee zekerheid: niet die foto hier plaatsen!

Wat bedoel je wat voor naam in me paspoort staat ik denk dat het niet zo begrijp 

Sorry ik ben al zo lang bezig met me paspoort en ik krijg hen niet ontgrendeld

Ik moet dan een coppie van me hele paspoort maken ik wil alleen hulp

Ik raad het af, om een kopie van je paspoort te sturen aan Facebook.
https://www.justitia.nl/privacy/kopie-paspoort

Ik ben van mening dat ze helemaal niet bevoegd zijn, om dit te vragen.

Ik kreeg te horen dat het de enige manier is om je account terug te krijgen 

Ik raad het af, om een kopie van je paspoort te sturen aan Facebook.
https://www.justitia.nl/privacy/kopie-paspoort

Ik ben van mening dat ze helemaal niet bevoegd zijn, om dit te vragen.

Wat is “niet bevoegd zijn dat te vragen”? Bedoelt u dat ze wet overtreden en er aangifte gedaan kan worden? 

Wie kan me helpen om mijn account te kunnen ontgrendelen bij Facebook 

Reputatie 7
Badge +4

ken je deze pagina? Facebook Account herstellen | FB Profiel Herstel Hier staat dat je ze gewoon kunt bellen en dan helpen ze je. Heb je dat al gedaan?

Ik heb een nummer gebeld in Amsterdam daar sprake ze alleen Engels en ik loop achter en ik kan geen Engels dus hingen ze steeds op

Wie kan me alsjeblieft helpen met me account van Facebook terug te krijgen die nu is vergrendeld is

Wie kan me alsjeblieft helpen met me account van Facebook terug te krijgen die nu is vergrendeld is

Maar wat wil je dan, dat iemand voor je naar Facebook gaat bellen?

Reputatie 4
Badge +4

Het is allemaal niet zo makkelijk. Als de oplossing simpel was dan had iemand hier van het forum wel een kant en klare oplossing voor u gevonden.

Facebook ( ik heb het zelf niet en nooit gehad ) is een ‘stug’ medium en als ik alle verhalen lees over geblokkeerde accounts die nagenoeg niet meer te heropenen zijn ondanks alles goede bedoelingen , adviezen en inspanning wordt het een taaie klus.

Internet staat vol met dit soort klachten las ik al.

W’s is het enige wat u kunt doen  (  als u zo gehecht bent aan facebook ) : een nieuwe  account openen en in het vervolg foto’s of items die u dierbaar zijn zelf eerst even opslaan ergens ( is dacht ik al gezegd hier)  alvorens ze publiekelijk te posten.

Amen :wink:

Hallo Elly,

Het meest duidelijke en eenvoudige wat ik tot nu toe heb gevonden is deze uitleg. Maar misschien heeft u deze zelf al gezien.

Er staat in elk geval in welke identiteitsbewijzen wel of niet aanvaard worden. En hoe je moet uploaden.

Als het uploaden dan niet lukt is het misschien iets met uw eigen computer of wat u gebruikt.

Iedereen krijgt wel eens de mededeling: “Download mislukt” of “upload mislukt”.

Dan kun je bijvoorbeeld de internetbrowser eens schoonmaken of een andere browser proberen.

Maar soms ligt het niet aan jezelf maar aan het platform waar de upload naar toe moet of waar de download vandaan moet komen.

Dan kun je niets meer doen dan een tijdje afwachten of contact zoeken. Maar dit laatste is juist bij Facebook erg lastig.

Trouwens: wat E.B.F. Stroeve hierboven bedoelde (vermoed ik): als je een foto op je computer hebt staan, heet die bijvoorbeeld ‘Parijs.jpg’. In plaats van jpg kan er ook iets anders achter de punt staan. (Een andere extensie dus). Bijvoorbeeld png.

Reageer