Geheugen verwijderen Tom Tom sporthorloge

• 9 November 2021
  • 9 reacties
  • 94 Bekeken

Badge +1

Op mijn Tom Tom sporthorloge krijg ik de mededeling dat het geheugen vol is. Geeft alleen nog de tijd aan, maar niet meer de snelheid, afstand en gelopen tijd bij het hardlopen. Hoe krijg ik het geheugen weer leeg/verwijderd?

1. van den Heuvel

9 reacties

Als dat niet duidelijk is zal een factory reset wel helpen.

Badge +1

Moet/kan zo’n factory reset op het horloge zelf  of via aansluiting horloge op de computer?

Heeft u er helemaal geen handleiding bij? Meestal kan beiden.

Badge +1

nee, d.w.z. handleiding in het engels (ook de site is engels wat de klok slaat) en daar kom ik niet uit.

nee, d.w.z. handleiding in het engels (ook de site is engels wat de klok slaat) en daar kom ik niet uit.

Als u het typenummer geeft wil ik wel even kijken wat de procedure is.

https://youtu.be/9zI3C9sf1C0

Helaas ook in het Engels.
Knopje vasthouden en terwijl je vast houd aan de kabel klikken, die aan de computer zit met de bijbehorende software.

Badge +1

Het is een Tom Tom Runner GPS Watch (Black) , Model 8RS00 (of 8R500 ?) S4Lmet daarop allerlei getallen:

FCC ID: S4L8RS00

IC: 5767A-8RS00

ANATEL: 0638-14-4191

N14644

Z1230

Kunt ge daar wat mee?

Dit lijkt de Nederlandse handleiding te zijn: https://download.tomtom.com/open/manuals/Runner_Multi-Sport/refman/TomTom-Runner-Multi-Sport-RG-nl-nl.pdf

Pagina 13 voor resetten en pagina 14 voor herstel naar fabrieksinstellingen. 

Het woord “geheugen” levert één hit op met de tekst:

Storage (Geheugen) - de hoeveelheid vrije ruimte die beschikbaar is op je horloge. Als er niet meer voldoende ruimte beschikbaar is, sluit je het horloge aan op de computer. TomTom MySports Connect brengt de gegevens van je trainingen of activiteiten over naar je computer. Je kunt opgeven dat de activiteiten automatisch moeten worden geüpload naar je account op de TomTom MySports-website of een andere website die je hebt gekozen.

Gezien de leeftijd vermoed ik dat u de pc niet meer aan kunt sluiten en dan zou hij inderdaad vollopen, in dat geval kan een factory reset het probleem oplossen maar u bent uw gegevens dan wel kwijt.

Badge +1

Ga het proberen. Dank voor alle moeite en tips!

Reageer