Koop nooit een artikel bij dit bedrijf, de klant gerichte service is ver beneden maat en hebben een service beleid dat ZEKER niet klant gericht is wat je wel van een platformwinkel mag verwachten. Megekko ontloopt hun verantwoordelijkheid hier in mijn oppinie! Kortom als je iets besteld en je geeft als klant aan dat het kapot is geleverd zullen zij dat ter stelligste ontkennen.
Op 7 Januari heb ik een 1151 moederboard gesteld echter deze kwam defect aan en na het terug sturen en beoordeelde Megekko op 14 Jan dit als gebruikers schade. De reparatie werdt aangeboden voor 25 euro, en ging akkord met de reparatie. Deze werd op 15 Februari geleverd en bleek wederom beschadigd aangekomen. Ik heb de socket kap eraf gehaald en heb direct de schade geconstateerd, Het kapje kan de socket pinnetjes n.l. niet beschadigen als die eraf gehaald wordt!
Dat het product gecontroleerd is voor retour zending geloof ik , maar mogelijk is er e.a. fout gegaan met het verzending klaar maken. Ik stel Megekko verantwoordelijk voor de defect geleverde moederbord Het is heel simpel ik bestel een product en dat moet goed zijn!
Als ik iets zelf kapot zou maken bestel ik gewoon een nieuw bord en ga ik deze discussie niet aan.
Maar ik heb de CPU socket niet eens aangeraakt dus verwacht ik een nieuw bord van u!
Helaas gaf Megekko niet thuis en poeierde mij af met als wederom een begruikersfout.
Gebruikersfout,… Mmmm ik repareer zelf al sinds 1988 PC dus heb wel enige ervaring!
Na veel email verkeer boden de aan de reparatiekosten te vergoeden, excl. Verzendkosten, hier ging ik niet mee akkoord en heb hen bedankt voor het product en de klant onvriendelijke benadering, en beloofde nooit meer iets bij heb aan te schaffen. Met als voetnoot de aankondiging van deze referentie.
Ik heb mijn verlies genomen, een nieuw moeder board bij Coolblue besteld, die hebben wel een juiste klant focus!
Beste antwoord door JMA
Bekijk origineel