Consumentenbond.nl

Hoe geld terug te krijgen van Fiber?

• 5 juni 2015
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Per eind januari is mijn contact met Fiber geËindigd. Daarna hebben zij in februari nog een incasso gedaan en zelfs voor maart een factuur gestuurd.

Na veel gedoe heb ik voor beide facturen een creditnota en geld terug ontvangen.

Verder heb ik de geleende spullen van Fiber retour gestuurd waar een borg op zit (€ 150,-). Nadat ik heb gebeld hoe het hiermee staat kreeg ik de bevestiging dat gelden pas 60 dagen na het vervallen van de laatste creditnota retour worden gestort (in het kader van de storneringstermijn, wat sowieso onzin is aangezien ik al sinds februari geen betaling meer heb verricht).

Nu de termijn voorbij is geeft Fiber aan dat zij niet kunnen zien dat ik de spullen heb geretourneerd. Echter heb ik een verzendbewijs welke anders aangeeft. Helaas kom ik niet verder dan de klantenservice en wordt regelmatig beloofd dat er contact wordt opgenomen, maar dit gebeurd helaas niet.

Ik ben inmiddels redelijk radeloos en ook aardig over de kook 😢 Is er iemand die hulp kan bieden?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Bel even met de ConsumentenBond afdeling Service & Advies: https://www.consumentenbond.nl/service/contactmetons/kwaliteit-service-advies/. Ik heb geen idee of de klacht melden op Klachtenkompas.nl in dit geval nuttig is: dat kunnen de mensen van die afdeling vermoedelijk vertellen...

Reageer