Gratis artikel

Hoe krijg je meer controle over je chats?

• 6 January 2022
  • 2 reacties
  • 2401 Bekeken
Hoe krijg je meer controle over je chats?
Reputatie 2
Badge +2

Chatapps geven je steeds meer controle over je appverkeer. Zo kun je een foto of filmpje laten verdwijnen. Of berichten laten verlopen of intrekken.

Benieuwd hoe dat precies werkt op WhatsApp of Signal? Bekijk dit gratis artikel met tips voor meer controle over je chats.

Welke functies gebruik jij om controle te houden over je chats? Laat het hier weten.

2 reacties

‘Controle’ over je chats is (gevaarlijke) onzin vind ik: ga uit van het adagio: “wat een keer op internet staat (in welke vorm dan ook) krijg je er nooit meer af”: ook van zogenaamde zelfvernietigende chats kan iemand een foto maken, en dat werkt ook als een screenprint ‘verboden’ word.

Dus: wat je niet wil dat je tot in lengte der jaren gaat achtervolgen? Plaats dat niet in een chat op racebook tikti of waar dan ook

Reputatie 2
Badge +2

Ik gebruik geen enkele functie op mijn chats volgens mij.  Ik wil en weet niet eens wat het precies betekent en inhoudt. Geklets in de ruimte volgens mijn woordenboekje. Dus zonder wezenlijke inhoud. Er wordt te veel gepraat in plaats van iets nuttigs te doen over het algemeen genomen. Men kan beter van tijd tot tijd de eigen verstandelijke vermogens controleren op een goede werkzaamheid. De mensheid is aardig zichzelf aan het robotiseren. Sorry, ik schrijf ook maar wat in het wilde weg.

Emlio Sciarone

Reageer