Consumentenbond.nl

Hoe neem jij contact op met de klantenservice van je provider?

  • 19 december 2017
  • 26 reacties
  • 2575 Bekeken

Reputatie 3
Badge +5
‘Nog even geduld alstublieft.’ Hoeveel minuten heb jij dit moeten aanhoren bij een belletje naar de klantenservice van je tv- of internetprovider? Het doorlopen van een keuzemenu en lang wachten tot je iemand aan de lijn krijgt, kan een frustratie zijn. Wij onderzochten de bereikbaarheid van de klantenservice en vonden grote verschillen tussen providers.

Je kunt proberen de telefonische wachttijd te omzeilen door contact te zoeken via social media, de chat-functie op de website of door je vraag te stellen op het forum. Welke weg bevalt jou wel en waarom? Heb je tips hoe je vraag of klacht het snelst wordt opgelost? Vertel je ervaring!

*poll resultaten zichtbaar na stemmen*

Welke manier van contact met je provider heeft je voorkeur?


26 reacties

Badge +2
Heb net Telfort abonnement ik had eerst dat ik niet op mijn Telfort kon inloggen. Eers via de telefoon toen op de Forum en met de chat.
3 dagen bezig online en onpersoonlijk en nog niet tot een oplossing. Toen dagen bezig online voor een klacht ook niet tot een oplossing gekomen. Heb bij de consumenten bond mijn verhaal vertelt bij Tweakers bij nog meer. Nu krijg ik steeds mails binnen of ik de medewerker wil beoordelen.
Ik vind dat je een mail kan mailen voor het probleem en dat jij vermeldt wanneer hun je bellen voor de oplossing.
Telfort heeft vreselijk veel klachten over de klantenservice. Het heeft ze veel abonnement gekost

Reageer