Consumentenbond.nl

Hollands Nieuwe is niet bereikbaar

• 14 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 426 Bekeken

Via telefoon hang je zo lang als je wilt aan de lijn en krijg je een bandje met herrie te horen en veelvuldig een bandje er doorheen wat excuses aanbiedt.
Op mail krijg ik geen antwoord en via face book draai je in een rindje omdat ieder keer er iemand anders antwoord geeft en de voorgaande info niet heeft gelezen. Echt om gek van te worden.
Ondertussen geen internet op telefoon en dus ook geen oplossing!
Is er iemand die een oplossing voor het probleenm van Hollands nieuwe h-gevonden heeft?

5 reacties

Reputatie 7
Bij wie hang je tegenwoordig geen uren in de wacht? Klantvriendelijkheid is een vies woord. De enige oplossing is blijven proberen.
VIa Twitter dit gedrag publiek maken kan nog wel eens helpen. In het verleden ook aanvaringen gehad met deze club omdat ze hun zaakjes niet voor elkaar hadden en daar de klant financieel de dupe van laten zijn. Dat heb ik ze laten weten via Twitter en toen kon er ineens wel van alles worden geregeld.
Reputatie 4
Badge +5
Ha @W.J. Labree,
Allereerst welkom op de Community!
Vervelend. Ik zie dat het ook op hun website staat vermeld dat het erg druk is bij de klantenservice.
Heb je een vraag of een klacht?
Voor een vraag verwijzen ze zelf naar hun website of app. Maar daar zul je waarschijnlijk al gekeken hebben 😉
Je zou inderdaad Twitter kunnen proberen. En anders kun je je vraag hier ook plaatsen. Wellicht dat een communitylid je kan helpen? Tenzij het natuurlijk iets heel specifieks is voor Hollands Nieuwe, dan wordt het wat lastiger.

Mocht je een klacht hebben, dan kun je overwegen om deze op klachtenkompas.nl te plaatsen.
Wellicht dat het via die weg opgelost kan worden.

Succes! Hou je ons op de hoogte?
Reputatie 7
Badge +7
Bij wie hang je tegenwoordig geen uren in de wacht? Klantvriendelijkheid is een vies woord. De enige oplossing is blijven proberen.
Bij de Consumentenbond, @MrsJones. 😉
Reputatie 7
Ik geloof je @Monique , via andere wegen gaat het ook snel, dat heb ik wel gemerkt de keren, niet veel, dat ik een vraag had.

Reageer