Consumentenbond.nl
Vraag

Hotmail intro overslaan

• 4 december 2019
  • 14 reacties
  • 428 Bekeken

Al vele jaren gebruik ik hotmail. In al zijn wijsheid heeft Microsoft enkele maanden geleden gemeend de intro van hotmail aan te moeten passen. In plaats van een eenvoudig invulvenstertje krijg ik nu een juffrouw te zien met tekst, die geen enkele functie heeft. Met deze extra handeling (venstertje aanmelden aanklikken) duurt het inloggen veel langer. 

Die juffrouw begint inmiddels behoorlijk te irriteren!

Kan iemand mij vertellen hoe ik die intro van hotmail kan overslaan?

Met vriendelijke groet,

Digibeast

14 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb al een tijdje geen hotmail meer.
Kan het niet testen.
Maar ik kom hier op uit.

https://login.live.com/

Ik gebruik hotmail sporadisch maar die mevrouw is een plaatje op de achtergrond en ze is bij mij niet langzaam. Aan de andere kant, als je dat inloggen te lang vindt duren, kun je toch aanvinken dat je ingelogd wil blijven, dan zie die mevrouw niet meer.

Reputatie 5
Badge +4

We hebben het toch over deze juffrouw?

Zoals de heer Deen reeds suggereerde: blijf gewoon ingelogd.

Ik wil deze juffrouw namelijk ook zo weinig mogelijk zien en ben daarom aanhoudend ingelogd.

Reputatie 5
Badge +4

Nou ze ziet er wel lief uit haha, alleen krijg ik haar niet te zien. Toch moet ik inloggen, waarschijnlijk heeft het te maken dat ik mijn Hotmail als inlog account heb staan.

waarschijnlijk heeft het te maken dat ik mijn Hotmail als inlog account heb staan.

Op Windows? Nee dat heb ik ook. Ik denk dat u gewoon naar een andere url gaat. Als ik Outlook gebruik ga ik meestal via outlook.com. Ach wat doet het er ook toe.

Mensen klagen altijd over cookies maar dit is waar ze voor bedacht zijn; dat je niet iedere keer opnieuw moet inloggen.

Nou ze ziet er wel lief uit haha,...

Het is reclamebureaulief.

Reputatie 6
Badge +6

Volledig met @Léonz  eens en daarbij nog gevoegd voor mij blijft het een plaatje, letterlijk bedoeld. Veel van al die bijkomende troep mag weg van mij, maar ik vrees dat er steeds meer bijkomt. Groet Leo.

Reputatie 5
Badge +4

waarschijnlijk heeft het te maken dat ik mijn Hotmail als inlog account heb staan.

Op Windows? Nee dat heb ik ook. Ik denk dat u gewoon naar een andere url gaat. Als ik Outlook gebruik ga ik meestal via outlook.com. Ach wat doet het er ook toe.

Mensen klagen altijd over cookies maar dit is waar ze voor bedacht zijn; dat je niet iedere keer opnieuw moet inloggen.

https://login.live.com/

Hier klik ik op @A. Deen 

Badge +2

Ik heb al jaren Hotmail emailadres op mijn Android Smartphone en geen PC enz. Sinds kort ook een laptop met Windows 10 zonder server en providers alles op WiFi thuis ook mijn Smartphone.

Toen moest ik naar Outlook.com met mijn Hotmail emailadres en heb geen abonnement bij Office. Altijd problemen met Outlook en op mijn PC kan ik alleen maar op de mailbox van Windows zonder inloggen. Als ik mij bij Outlook op PC ga inloggen dan zit ik weer op Office. Ik krijg op mijn Android vaak e-mails terug van Outlook en mijn contacten omdat Office en Outlook het niet begrijpen en  kunnen oplossen. Weet iemand misschien  een idee? Ik wil echt alleen op WiFi thuis en heb Telfort zonder emailadres.

Reputatie 7
Badge +6

Hallo @WilK Outlook is een emailprogramma van Microsoft Office. Dus als je het gebruikt gaat dat via je Microsoft account. Ooit bestond ook Outlook Express, dat was los van Microsoft, maar is overgegaan naar Windows Live en daarna weet ik het niet meer want het werd gestopt en ben ik overgestapt naar Thunderbird. Je hebt ook Gmail en ik zit bij Ziggo en heb dan ook Ziggo Mail. In Thunderbird heb ik alle email accounts aangesloten. Even voor gaan zitten.

Reputatie 6
Badge +6

Zo we zijn weer terug bij de topic en afgestapt van de mooie plaatjes. Dat is ook not done de laatste jaren/maanden. Vroeger mocht je er alleen nog naar kijken en aankomen niet, nu mag er niets meer en ben je al gauw een seksist. Ja de veranderde tijden.

Maar het ging ook over hotmail al kwam het mooie plaatje daar tevoorschijn. Ik heb zelf momenteel ook hotmail, en daarnaast de mail van de provider Ziggo die mij het mailadres @chello gegeven heeft. Beiden werken prima en staan on één account, als ik het goed zegt,  In de kantlijn staat gekoppeld postvak in. Toen ik twee jaar geleden problemen met mijn i7 computer had, omdat ie veel te vol met ‘rommel’ stond heb ik hem opnieuw laten installeren, helemaal opschonen en alleen het noodzakelijke erop.  Aan het forum en het NCF forum heb ik toen gevraagd wat kan ik het beste nemen. Nou net als nu allemaal verschillende adviezen. Alle mogelijke software is de revue gepasseerd. Ik ben niet deskundig genoeg om met alles snel en accuraat te werken. En heb dus moeten kiezen. Ik heb in hoofdzaak Google Chrome, en daarnaast als extra Opera en Edge wat er standaard op staat. Maar dat vind ik al genoeg. Van Windows gebruik ik mail en agenda, zo heet het althans, de provider is Ziggo, met modem is van hen maar de wifi niet, die is niet sterk genoeg omdat ik ook de beveiliging erop heb. En zoals gezegd de mailadressen zijn van @hotmail.com en @ chello.nl. En al het andere, Thuinderbird enz. laat ik aan me voorbij gaan. Je moet toch een keer kiezen. Groet Leo.

Badge +7

Hebben de reacties hier je verder kunnen helpen, @Digibeast?

Reageer