inloggen vernieuwde NIBC site

• 27 July 2020
  • 7 reacties
  • 484 Bekeken

De NIBC bank heeft zijn inlog site gewijzigd, gaat nu middels een mobiele telefoon.

Maar deze heb ik NIET, de bank heeft toegezegd er één gratis ter beschikking te stellen, maar nu 4 weken later nog geen telefoon.

Loopt iemand  tegen de zelfde problemen aan??

En hoe heb jij deze opgelost?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Nee, ik loop niet tegen hetzelfde probleem aan. Ik verbaas me wel over de toezegging dat je van NIBC een mobiel zou krijgen. Heb je dat zwart op wit staan?

Ja die belofte heb ik zwart op wit staan, maar het helpt tot op heden niets.

Hoe is het dan precies geformuleerd?

Een gratis “app” lijkt mij meer waarschijnlijk.

Reputatie 6
Badge +4

Ja die belofte heb ik zwart op wit staan, maar het helpt tot op heden niets.

Kunt u de exacte tekst hier plaatsen? Let wel op dat er geen persoonlijke gegevens hier komen te staan.

Reputatie 6
Badge +4

Aanvulling: als je die toezegging hebt gekregen van NIBC dan maar dagelijks gaan bellen waar het mobieltje blijft. Andere optie is een simpele simlockvrije gsm (ervan uitgaande dat je geen smartphone nodig hebt) zelf kopen bij bijv. Mediamarkt of Coolblue. Prepaid simkaartje met gunstige tarieven is verkrijgbaar bij Kruidvat.

Reputatie 6
Badge +3

Is dit geen misverstand.

Als ik met mijn internet browser naar de site van NIBC ga staat daar dat de inlog omgeving is gewijzigd en dat je, je nieuwe account moet activeren. Er staat nergens dat het alleen met een smartphone APP mogelijk is.

Dit is toch één telefoontje en je weet alles.

Reageer