Consumentenbond.nl

Internet thuis: betrouwbare provider gezocht

ik ben op zoek naar een betrouwbare provider voor alleen Internet thuis. Ik heb een chromecast en het is voor mij niet meer nodig om een alles in 1 of tv/internet pakket te hebben. Ik heb al het e.e.a bekeken en zou graag tips willen. Ziggo vind ik te duur voor alleen internet, T-mobile is mij niet goed bevallen in het verleden.

11 reacties

Tele2?

Zelf ken ik alleen Tele2. Werkt goed.
De belangrijkste vraag lijkt mij welke infrastructuur gaat u gebruiken? Wilt u hoge snelheid dan kunt u kiezen uit Ziggo of er moet glasvezel liggen, of heeft u voldoende aan de telefoonkabel?
Reputatie 7
Als je moet kiezen tussen tele2 en Ziggo, tele2 is bijna de helft voordeliger, ik weet niet wie de beste is.
De kabel is tussen de drie en tien keer sneller, dat is spreekwoordelijk Dubro en product X. Dat is geen vergelijk tenzij snelheid je niet interesseert.
Reputatie 7
Het ligt aan de eisen die je hebt, we hebben snel internet, vraag me niet hoe snel, maar ik kijk er geen TV of films op, er zijn twee TV's dus dat is genoeg. Ik kijk soms een youtube filmpje, bijv. bij een probleem met een apparaat, droger had een probleem met het reservoir waardoor hij telkens afsloeg, nu niet meer maar als je hogere eisen stelt heb je wel een goede provider nodig.
Reputatie 7
Badge +4
ik zou hier eens beginnen: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/beste dan krijg je een indruk van kwaliteit, ik weet dat je alleen internet zoekt.

en voor de goedkoopste prijs zijn er heel veel internet sites, dan is google weer je beste vriend
Badge +1
Ik ben al meer dan 10 jaar klant van xs4all. Zeer tevreden over. Alleen jammer dat KPN ze nu de nek omdraait. 1 jaartje vreemdgegaan met ziggo. Maar daar ga ik nooit meer terug.
Badge +8
Hebben de reacties hier je al wat verder kunnen helpen @Gebruiker1564304472? Ik ben benieuwd of je ondertussen al een keuze hebt gemaakt.
Badge

Waarom kan ik bij de Alles-in-1 provider vergelijker geen vergelijking maken met mijn huidige provider? Het selectievakje ontbreekt. Alleen als ik aangeef dat ik geen huidige provider heb omdat ik ga verhuizen is een vergelijking mogelijk.

Badge +8

Hi @R. van Pel, dank voor je vraag! Ik weet niet welke Provider je nu hebt, maar misschien staat het antwoord tussen de Veelgestelde Vragen over de vergelijker, zie: 

Badge

mijn huidige provider staat er wel bij, dat is het probleem niet. Het probleem is dat ik mijn huidige provider niet kan selecteren om een vergelijking te kunnen maken met mogelijke andere kandidaten voor de eventuele verlenging van mijn contract

Reageer