internetradio

• 18 January 2015
  • 4 reacties
  • 547 Bekeken

Ik heb in november 2014 een Dual internet radio gekocht, en ben de laatste 5 weken steeds vaker bezig om hem te resetten. Hij begint na een uur of 4/5 te storen, en wel met behoorlijk luide tikken, en ruismomenten.

Ik schakel het apparaat dan maar weer uit met de aan/uit schakelaar aan de achterkant, en na een minuut of 10 weer in. Ik neig het apparaat terug te sturen. Ik hoop dat misschien iemand nog een tip heeft. Het aparaat heeft ongeveer 90 euro gekost.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Welk type is het precies? Ik neem aan 1 van http://www.dual.de/produkte/internetradio/ ? Heeft u de leverancier al benaderd (ik zie zo snel geen support-forum, maar wel support-contactgegevens)...

Welk type is het precies? Ik neem aan 1 van http://www.dual.de/produkte/internetradio/ ? Heeft u de leverancier al benaderd (ik zie zo snel geen support-forum, maar wel support-contactgegevens)...

Ja, meneer Teeuwen, inderdaad is het de nr.1 van Dual.
Reputatie 5
Badge +6
En heeft u de leverancier al benaderd (ik zie zo snel geen support-forum, maar wel support-contactgegevens)...? Ik lees in de handleiding een deel over storingen en manieren om te kijken of ze op te lossen zijn, en ook de melding: "Wenn das GerÄt nicht wie vorgesehen funktioniert, ÜberprÜfen Sie es anhand der folgenden Tipps. Wenn Sie die StÖrung auch nach den beschriebenen ÜberprÜfungen nicht beheben kÖnnen, nehmen Sie bitte Kontakt mit dem Hersteller auf"

Ik zie in de handleiding dat de radio een update-functie heeft: heeft u die gebruikt? Is de radio voorzien van de laatste versie? Treedt het probleem op bij/sinds een bepaalde versie?

(het mooiste zou natuurlijk zijn als er iemand op het forum is die hetzelfde apparaat heeft, de storing heeft gehad en een oplossing voor u weet)
Bedankt voor uw reactie, ik heb nog geen update gedaan, wist ook niet dat die voor deze radio bestaat. Ik zal de beschrijving er nog eens op naslaan. Ik wacht nu ook maar de reactie van Dual af, en hoop op een reactie van( zoals u al schreef,) iemand die hetzelfde probleem heeft gehad.

Reageer