Consumentenbond.nl
Beantwoord

iPhone Gmailagenda synchroniseert niet met HTC

• 3 december 2019
  • 9 reacties
  • 460 Bekeken

• Nieuwe deelnemer
  • 5 reacties

iphone gmailagenda synchronisseerd niet met htc gmailagenda zelfde account hoe kan ik dit oplossen. Als mijn man agenda punt erin zet op zijn iphone zie ik dat niet in mijn htc 10. Zet ik op mijn beurt in de htc 10 een agendapunt in hetzelfde account dan komt het wel in de iPhone van mijn man. Alles staat bij beide op synchroniseren. Mijn dochter heeft ook iPhone daar komen vervolgens wel de afspraken in hetzelfde account te staan die mijn man erin zet. Maar ook die van mij. Maar wat zij erin zet komt dus niet in mijn htc 

Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft dit is nl heel vervelend probleem zo gaat er wel eens wat mis

icon

Beste antwoord door Manna 8 december 2019, 15:07

We zijn eruit, de afspraken komen standaard automatisch in de iCloud te staan. Op de iPhone moet je het dan onder gmail zetten, dit vind je onder kopje agenda. Nu nog uitzoeken hoe het op standaard gmail gezet kan worden ipv icloud.   Ook ontdekt onder instellingen standaard gmail inschakelen ipv iCloud.

Bekijk origineel

9 reacties

Misschien het account op de iPhone weggooien en opnieuw koppelen?

Dat kunnen we proberen bedankt

Badge +8

@Manna, heeft de tip van A. Deen geholpen? :relaxed:

Helaas ben ik daarin afhankelijk van mijn man, die heeft de iPhone🤔 ik ga hem vanavond vragen dat te doen. Heb jij hetzelfde probleem?

Badge +8

Hi @Manna, ik heb niet hetzelfde probleem. Ik ben moderator op dit Forum en was benieuwd of je probleem al verholpen was. :slight_smile: Hou je ons hier op de hoogte van de ontwikkelingen?

Zal ik doen

We zijn eruit, de afspraken komen standaard automatisch in de iCloud te staan. Op de iPhone moet je het dan onder gmail zetten, dit vind je onder kopje agenda. Nu nog uitzoeken hoe het op standaard gmail gezet kan worden ipv icloud.   Ook ontdekt onder instellingen standaard gmail inschakelen ipv iCloud.

Badge +8

Dank voor de update! Hopelijk is het inmiddels helemaal gelukt, @Manna!

Mijn dochter moet het nog aanpassen maar die van mijn man is nu geregeld

Reageer