Consumentenbond.nl

Is Android 6 al beschikbaar voor jouw toestel?

Toon eerste bericht

147 reacties

De Nexus 5 zit al op 6.0.1
Reputatie 2
Badge +3
Ik begreep dat het door bepaalde hardwarecomponenten in de 1e FairPhone niet mogelijk voor hen was om te updaten. Zal de actuele stand van zaken eens navragen.

Mijn Fairphone 1 van 2014 draait nog op 4.2.2, laatste update in mei 2016. Kan ie Android 6 draaien? Ik hoop dat jullie deze uitstekende telf van NL bedrijf ook behandelen

Geplaatst door mameren op Mei 15, 2016.
Ik heb in september 2015 een Samsung S5 Neo aangeschaft, die toen net uit was, en heb nu Android 5.1.1 erop, dus ook geen 6.0
Het schema is bijgewerkt. We zijn nog altijd benieuwd naar welke toestellen zijn geüpdatet naar Android 6.0 en hoger of welke toestellen nog niet.
Ik heb sinds een maand android 6.0 marshmallow op mijn LG g3 staan. De accu gaat door deze upgrade een stuk langer mee. Minder te spreken ben ik over het feit dat door deze upgrade mijn LG ook weer besmet is met Stagefright. Benieuwd of hier binnenkort een beveiligingspatch voor wordt uitgebracht.
Badge +1
sinds gisteren een update naar android 6.0 op mijn SONY Z3Groetjes karel
Yep!Vrij onverwacht kwam vanmorgen 'zomaar Android 6.0.1' op mijn Galaxy Note 4 binnen...!!! Via Vodafone!?! Nog maar 1 á 2 maanden geleden kwam 5.0 binnen. Kortom: Houd moed!!!
Heb ook een note 4, maar zit bij Simyo...

☹
Jammer dat Samsung de Note 3-bezitters langzaam de rug begint toe te keren. Ik ben bang dat daar geen updates meer voor gaan komen.
Helaas hier met mijn Samsung Galaxy S5+ (SM-G901F) nog steeds geen Android 6.
Heb sinds een paar weken Android 6.0.1 op mijn Note Edge staan.Ik vind Samsung mooie producten op de markt brengt maar de updates zijn erg traag in vergelijking met Nexus waar Google zelf een dikke vinger in de pap heeft.Het zou een echte verbetering als deze updates wat sneller zouden komen.
Mijn tablet Samsung Tab S2 is gisteren geupdate naar Android 6.0.1. 🙂
Marshmallow is nu beschikbaar voor de LG Spirit! Enigszins laat, maar alsnog lof voor LG!

Tabel bijwerken aub.
Ik heb de Samsung Note 3 en heb nog steeds Android 5.01 van november 2015. Ik kijk wekelijks naar updates, maar noppes.
Bedankt voor de reacties, het schema is inmiddels weer bijgewerkt. We zijn nog steeds benieuwd naar welke toestellen al op Android 6.0. of hoger draaien en welke toestellen nog niet.
Na 11 dagen nog steeds niets hier. Weet niet wat Samsung aan het doen is, maar ze zijn altijd erg laat met hun updates. Hou er rekening mee, dat de Unbranded Note 4 ook nog geen A6 heeft. M'n maat heeft een unbranded en hij zit nog op 5.x.x
Op mijn Samsung S5 nu ook Android 6.0.1. marshmallow...
Goedemorgen,

Mijn Huawei P8 is geüpdate naar 6.0.

Vr. groet
HTC one mini 2 draait nog altijd de Android versie 4.4.2. Geeft bij controle naar updates niet aan dat er een nieuwe versie bekent is. HTC geeft alleen update aan hun top toestellen...helaas.
Ik mis de Huawei Ascend Mate 7 in dit overzicht.
Bedankt voor de nieuwste aanvullingen, het schema is bijgewerkt. Draait jouw toestel al op Android 6.0 of hoger? Laat het ons weten!
"het schema is bijgewerkt" Fijn! Wat is de stand van zaken globaal???
Globaal draait ondertussen een kleine tien procent Android 6 en dat is na een jaar best weinig. Eigenlijk weet niemand hoe het nu verder moet, accepteren dat telkens drie versies van Android de markt zo'n beetje verdelen (nu 4, 5 en 6), maatregelen van Google om leveranciers in het gareel te houden, overheidsingrijpen (uiterst onwaarschijnlijk) of wie zal het zeggen.

"het schema is bijgewerkt" Fijn! Wat is de stand van zaken globaal???

Geplaatst door Tejosoof op Jun 17, 2016.
Reputatie 1
Heb een Samsung S5 Android 5.0 ( pre-paid KPN ) en geen update gehad.

Vraag: hoe komen updates binnen, direkt via Samsung of via een provider?

Kwam via kommentaar van R. Teeuwen op de site van galaxyclub terecht; als je dit leest wil je beslist niet naar 6.0. In deze rubriek lees ik daar niets van. Is hier alles koek en ei?
De LG Magna heeft inmiddels ook de update naar Marshmallow binnen.

Reageer