Consumentenbond.nl

Is Android 6 al beschikbaar voor jouw toestel?

Toon eerste bericht

147 reacties

Heb een Samsung Galaxy A3 /2016

Heb hem vorige week geupdate naar Android 6.0.1Maar kan nou niet zeggen dat ik zo blij ben met de update.Het is er niet handiger op geworden.Als je nu een foto wilt draaien moet je zoveeeel stappen ondernemencorrectie/draaien/toepassen/opslaan..........dat was eerst zoooo gedaan....erg onhandig en traagggggggggDe kleuren zijn erg licht, zodat je soms iets niet kunt onderscheiden, en dat kan nietveranderd worden.Maar goed, wat moet je hier nou mee??Iemand hier ook ervaring mee? Graag hoor ik het!
Ik heb de GeneralMobile Android One in gebruik, en heb sinds september zelfs al Android 7.0 Nougat.
Hallo .

Wij hebben een Samsung s4 mini en draaien nog op een oudere update .

4.4.4 terwijl 6.1op een ander toestel een Samsung s6 wel een nieuwe versie staat .

Gerrit Hilbrink

Bedankt voor jullie reacties! We hebben het schema aangepast.

Geplaatst door Lotte Witty op Apr 26, 2016.

General Mobile Android One 4G en GM5 plus draaien op Android 7.0 en niet op 6.0 zoals in het schema staat
voor A3 (2016) heb ik nu android 6
Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F met Android 6.0.1
Galaxy Note 4 SM-N910F met Android 6.0.1
Bedankt voor alle updates 😉 Ik zal het lijstje deze week updaten.
Ik bezit een Huawei P8 en dis staat inmiddels op Android 6.0
Vanochtend de 'november-update' met beveiligingsupdates voor Android 6.0.1 op mijn Galaxy S5+ ontvangen.
Dit topic kan ook wel een upgrade gebruiken. Ik verwacht binnenkort een versie 7 van Android op mijn toestel. Intussen is 7.1 ook al uitgebracht.

https://www.androidplanet.nl/nieuws/android-7-0-update-overzicht/
Reputatie 2
Badge +3

Dit topic kan ook wel een upgrade gebruiken. Ik verwacht binnenkort een versie 7 van Android op mijn toestel. Intussen is 7.1 ook al uitgebracht.

Geplaatst door Fred B. op Jan 2, 2017.

Dank voor je betrokkenheid Fred. Overal is aan gedacht 😉 Bekijk het topic over Android 7
Ik heb Galaxy SM-N9005. Android versie 5.0. Heeft iemand een idee hoe ik die kan updaten?

Ik heb Galaxy SM-N9005. Android versie 5.0. Heeft iemand een idee hoe ik die kan updaten?

Geplaatst door R.W. Molier op Apr 14, 2017.

Je kan LineageOS erop zetten, dan heb je versie 7.1. Op de site staat wel hoe dat moet. Let er wel op dat dit misschien niet heel makkelijk is. Vooral omdat je mobiel van Samsung is en deze waarschijnlijk niet willen dat je er zomaar wat anders op kan zetten. Alle informatie gaat dan ook van je mobiel af, dus maak een goede backup.
Dank Nik, op welke site kan ik dat vinden?
Reputatie 5
Badge +6

Dank Nik, op welke site kan ik dat vinden?

Geplaatst door R.W. Molier op Apr 14, 2017.

https://download.lineageos.org/ , zie bv ook http://www.teamandroid.com/2017/01/18/update-galaxy-note-3-lte-n9005-android-711-lineageos-nougat-custom-rom/
nee.

LG E975 heeft in 2014 zijn laatste update gehad naar 4.4.1

Daarna vaak gevraagd aan LG, maar geen resultaat.
J. Korevaar, ik gebruik een Sony xperia x performance , laatste beveiligings patch 1 juni 2017.
Draait op Android versie 7.1.1
Ben benieuwd of Android 8 gegeven zal worden.
Vr. Gr.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @J. Korevaar,

Ben benieuwd of Android 8 gegeven zal worden.

Ik lees op de blog van Sony dat ze dit wel van plan zijn.

Groeten,

Niels
Zou mooi zijn. Dan kan je weer een jaartje of wat vooruit. Bedankt.
Ik gebruik allang Sony en merk toch dat de updates regelmatig binnen kwamen.
Groeten
Ik heb 2 toestellen van Gionee: de M3 en de M4. De M3 is voorzien van Android 4.4.10. Het lukt mij niet een recentere versie te installeren. De huidige versie bevat een onhebbelijkheid van Google: uitbreiding van het geheugen wordt door deze versie niet geaccepteerd. Ik krijg dan ook veelvuldig de mededeling dat update van een app niet mogelijk is bij gebrek aan ruimte.
Kan iemand mij een suggestie aan de hand doen om een recentere versie te installeren? (Ik vind het nog steeds een bruikbaar apparaat alleen al vanwege de batterij van 5000 mAh.
De Gionee M4 is voorzien van Android 5.0, ook al een oudje.(Ook een batterij van 5000mAh)
Mijn Samsung Galaxy Note 1 (GT-N7000, de eerste met het grote scherm ) draait op Android 4.1.2.
Voor alle drie een recentere versie van Android zou mij zeer welkom zijn.
Gaarne een suggestie.
Maxgbw26
Vodafone Smart Speed 6 in december 2016 gekocht.

Reageer