Consumentenbond.nl
Beantwoord

Is smartphone Lenovo C2 Power 16GB getest?

• 23 november 2016
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Badge +2
Beste Consumentenbond,Sinds enige weken zie ik op veel plaatsen de Smartphone Lenovo C2 Power 16GB aangeboden worden voor plusminus 139 euro.Gezien deze prijs en de specificaties (o.a. 16GB geheugen) lijkt me dit een zeer interessante budget-smartphone. Helaas zie ik dit model niet in de Test-vergelijker van Smartphones.Gaan jullie dit model binnenkort testen?
icon

Beste antwoord door Dennis Pronk 30 november 2016, 17:30

Update: De C2 Power maakt nu officieel deel uit van de test! Ik verwacht dat de resultaten begin februari 2017 worden gepubliceerd op consumentenbond.nl/smartphone.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +2
@Consumentenbond: zouden jullie mijn vraag hierboven kunnen beantwoorden?Alvast bedankt daarvoor!
Reputatie 4
Badge +5
Bedankt voor je suggestie.

Ik heb het eerder op de dag voor je nagevraagd. Het toestel is officieel kandidaat, maar er zijn ook andere kandidaten. Om die reden kan ik nog niet beloven dat het toestel daadwerkelijk getest zal worden, maar kandidaten maken wel een grote kans. Als ik hier meer details over heb dan plaats ik een nieuw bericht.
Reputatie 4
Badge +5
Update: De C2 Power maakt nu officieel deel uit van de test! Ik verwacht dat de resultaten begin februari 2017 worden gepubliceerd op consumentenbond.nl/smartphone.

Reageer