Consumentenbond.nl

Is www.plattetv.nl een betrouwbare webshop of niet?

• 19 augustus 2016
  • 25 reacties
  • 9697 Bekeken

oeps het antw gaf ik per ongeluk zelf

Mijn vraag is dus wie er ervaring heeft met www.plattetv.nl

[Enkele reacties verwijderd door beheerder in verband met off topic]

25 reacties

Vandaag telefonisch een nieuwe samsung QLED QE65Q7F aangekocht bij de vestiging Breda. Niet de aller goedkoopste maar toch een hele goede prijs met extra garantie, cashback en een snelle levering.

Einde van de werkdag het toestel betaald in de winkel nogmaals bevestigd dat het toestel morgen rond lunchtijd zal worden geleverd.

Tot nu toe gewoon alles netjes vlekkeloos verlopen volgens afspraak.

Morgen even afwachten of het nieuwe toestel netjes op tijd onbeschadigd en ongebruikt geleverd zal gaan worden ....

Tot nu toe super tevreden !

Reputatie 5
Badge +7
@Stephan E Welkom bij de community, leuk dat je je aankoopervaring hebt gedeeld! En, heb je de tv al in huis? 🙂
Reputatie 5
Badge +6
Op Tweakers, b.v. bij https://tweakers.net/pricewatch/701391/lg-oled55e7n-zwart.html , krijgt die shop een redelijke 4 sterren. Dat zou mij wel wat zeggen, zo'n score bij Tweakers... Maar heb er zelf geen ervaring mee.
Mijn ervaringen met Platte TV in Utrecht zijn gewoon slecht. Tweemaal een een bestelling gedaan en tweemaal bedonderd om het maar eens plat te zeggen. Het bestelde artikel zou in de zaak op voorraad zijn. 30 km voor niets gereden. Ze hadden niet eens van mij gehoord, terwijl ik een dag daarvoor uitgebreid met een verkoper had gesproken. Ik ben zo stom geweest om later het nog eens te proberen. Weer het zelfde liedje. Het artikel was echt in voorraad en kon worden opgehaald. Helaas, dus weer niet. In de winkel was het ook bonje. Een andere klant was ook voor de gek gehouden.Ik dacht goedkoper uit te zijn maar door deze ervaringen wijs geworden betaal ik toch liever iets meer bij een betrouwbare zaak.
Reputatie 4
Badge +5
Vervelend @J. van Ommen ! Afgaand op de reviews zou je een dergelijke ervaring niet verwachten nee. Benieuwd wat er zou zijn gebeurd als je via internet zou hebben besteld - zou de levering/bestelling dan wel goed zijn gegaan?

Heb je je artikel inmiddels bij een andere leverancier kunnen krijgen? En tevreden met hun service?

Welkom op community overigens 😁!
Ik ben direct naar Coolblue gegaan. Daar geven ze prima service en wordt de klant niet bedrogen. Al meerdere artikelen daar gekocht met grote tevredenheid.
Badge
Daar ik er in de laatste 10 jaren er al 4 Televisies in het duurdere segment en een soundbar voor eronder heb gekocht met nog wat kabelwerk, kan ik uit ervaring spreken.

Mijn ervaringen zijn bovengemiddeld goed te noemen,
  • Ze houden zich erg goed aan hun afspraken. (Nijmegen en Arnhem)
  • Ze zijn één van de goedkopere bedrijven in dit segment.
  • Wat ik erg belangrijk vind is dat ze alle tv's ook daadwerkelijk inruilen voor een goede prijs.
  • Ze hebben nu 8 filialen zodat je ze ook in de buurt kunt bezoeken en je producten kunt bekijken.
  • Ze denken ook in een positieve manier met je mee, dus ook prijstechnisch.
  • Over reparatieservice kan ik niet spreken, nog nooit nodig gehad, de brengservice is goed.
  • Afrekenen moet je overal vooraf of meteen dus dat is hun inziens dan ook logisch.
  • Geen negatieve ervaringen mee gehad en dat is een groot pluspunt.
Vreemd dat er bij sommige reviews na een slecht review direct een super goed review verschijnt. Zou het toch waar zijn dat ook reviews gemanipuleerd worden?
Reputatie 7
Badge +5
@J. van Ommen Zeker te weten dat dit op de meeste gebeurd, helaas.

Als ik een website zie met 50/50 de helft heel goed en de helft heel slecht, dan ga ik er al van uit dat er iets niets klopt.
Ik ga uit dat een webwinkel die heel veel reviews heeft met boven de 70% uitstekend betrouwbaarder is dan een beetje reviews met zeer hoog of veel reviews met de helft uitstekend en de helft slecht.

Tevens kijk ik ook of ik via de website met VISA/Mastercard kan betalen.
Twijfelachtige websites krijgen die mogelijkheid meestal niet of het wordt hun weer afgepakt door de creditcardmaatschappijen.
Als je wel met een creditcard kunt betalen, kun je alsnog met Ideal betalen, maar als je met een creditcard betaald, dan ben je zekerder van afleveren als er iets niet geleverd wordt, krijgt de klant het voordeel en moet de leverancier bewijzen dat het afgeleverd is, daarom moet je meestal tekenen als je met een creditcard betaald hebt.

Keurmerken geven ook niet altijd zekerheid, want die kunnen ook gekopieerd zijn en niet werkelijk aanwezig.
Reputatie 6
Badge +5
Tweakers Platte TV overzicht

Kijk naar de mensen met meer als 300karma.

Ze zijn (bijna) allemaal tevreden.
Een paar persoon niet maar de rest wel, Dus ik denk wel dat het een veilige webshop is.

Maar ik zou toch een andere webshop kiezen, De kans is namelijk groter dat het daar gelijk 100% goed gaat.

De mensen met minder als 300 karma hebben (grotere) kans dat het bots zijn.

Daarom moet je vooral naar de echte mensen met meer als 300 karma kijken doordat dat geen bots zijn.
Helaas een slechte ervaring. Ze lokken de klant met mooie aanbiedingen maar als het aan komt op leveren dan lukt het ze niet. Ik had een tv besteld en op de website stond aangegeven dat deze op voorraad was maar toen het aankwam op levering kreeg ik te horen dat de levering 10 tot 15 werkdagen kon duren. Ik heb de tv onmiddelijk afbesteld. Ik kreeg ze telefonisch ondanks herhaaldelijk bellen niet te pakken. Mails gestuurd en toen wel een reactie. Er werd geen enkele moeite gedaan om mij te bewegen de leveringstermijn af te wachten. We storten uw geld terug en daarmee was het voor hun afgedaan. Voor ons dus geen "platte tv". Toch maar gewoon naar BCC gegaan. Goede service geen gedoe, gewoon leveren en jawel voor dezelfde prijs.
Badge
Beste Heer J.J.M. Kolsteeg,

Natuurlijk kan het bij zo'n groot bedrijf met zoveel filialen en nu hebben ze hun bedrijf alweer uitgebreid met enkele winkels en bedrijven van o.a. Tom Coronel die failliet was gegaan, dat een product korte tijd niet meer leverbaar is omdat zij uit een tiental filialen vele producten gelijktijdig verkopen. Ik heb hier nog nooit geen probleem mee gehad, wij kopen ook regelmatig bij hun (o.a.) 6 nieuwe TV's in de laatste 10 jaar en nog wat andere elektronica, en wij hebben ook altijd bij inruil van een nog courant product (2-3 jaar jong) een prima inruilprijs gekregen en zijn ook nooit niet afgescheept met een fooi zoals vele (online)winkels vaak doen.

Derhalve kunnen wij als familie alleen maar een positief geluid hierover laten horen, en dat u dan voor een goede (goedkope) prijs met wel een goede service zoals wij die wel kennen dan geen paar dagen langer geduld op kunt brengen om dan een super vers product te krijgen vers uit de fabriek, snappen wij dan weer niet, zo gaat dat dan tegenwoordig. Succes gewenst.
Een LG tv besteld en betaald via Ideal. TV was op voorraad, dus niet. Volgende dag een mail dat ze een betere LG hadden die alleen uit de doos geweest was. Je mag dan verwachten dat de TV dus op voorraad is toch? Ben met aanbod akkoord gegaan voor dezelfde prijs als bestelde TV. Daarna kreeg ik een email dat de levering 5 dagen zou duren...??? Geprobeerd te bellen, maar dat was een heilloze poging.
Toen de chat geprobeerd en ging vrij snel en kreeg een uitleg over magazijn.... Ik snapte het niet meteen en dat aangegeven en kreeg als antwoord dat hij alles al uitgelegd had en knipte en plakte zijn antwoorden nogmaals in de mail. Moet je het maar mee doen. Werd erg boos dat je zo afgescheept word voor een redelijke dure aankoop.
Ggezegd dat ik het zat was en dat de koop geannuleerd was.
Geen reactie verder dan, oké... binnen 3 dagen heeft u het geld terug.
Te druk en het gaat ze te goed waarschijnlijk.
Het geld heb ik na 3 dagen nog niet teruggestort gekregen overigens.
Zover mijn ervaring met Platte TV.
Iieder moet het zijne er maar van denken.
Ik bedank voor de eer.
Nee PlatteTV is een niet betrouwbare partij en heel slecht in het afhandelen van problemen. Mijn casus 3 televisies, standaard en nog wat kabels besteld. Alles was op voorraad. Maar toch ineens een mail dat de duurste televisie iets later zou komen. Op de dag dat alles geleverd zou worden weer een mail dat de standaard niet geleverd kon worden. Toen kwam Post.NL met twee televisies. Gelijk aangegeven bij de chauffeur maar die gaf aan dat hij er maar twee meegekregen had. Direct contact opgenomen met plattetv en aangegeven wat het probleem was. Kon nog nageleverd worden dus even afgewacht maar en kwam helemaal niets. Toen begon er een drama met de helpdesk die tot drie keer toe hetzelfde vragen je niet geloven, niet kunnen doorverbinden met een leidinggegevende etc. Nu drie weken verder nog steeds geen TV en standaard. Ga de koop zo ontbinden en mijn advocaat erop zetten om mijn geld snel terug te krijgen.

Ik bestelde op 24 november - dus ruim vóór Black Friday - twee dure speakers á € 350,- per stuk, dus geen niemendalletjes. Volgens de website zou het "voor 17:00 uur besteld, morgen in huis" zijn. Nou bepaald niet. Ik snap best, dat bestellingen op zondag niet de volgende dag geleverd worden, maar mijn bestelling was een week later nóg niet binnen. Ik kreeg alleen op maandag een berichtje dat het later werd (2 tot 5 werkdagen); verder niets. Ook na 5 werkdagen geen bericht. Toen in zelf via WhatsApp contact opnam, kreeg ik vage antwoorden van de helpdesk, op een irritante passief-agressieve toon. En ik moest begrip hebben voor de drukte a.g.v. Black Friday. Nou, niet dus! Ik heb uiteindelijk de order geannuleerd en ga nu naar de échte experts, Hobo-hifi.

Voor mij nooit meer plattetv.nl!

Badge

Plattetv, zal wat betreft aanbiedingen wel goed zijn. Wat betreft service is het een drama bedrijf..zeker als je iets na hun garantie periode wil regelen.

In eerste instantie.lijkt de service prima. Je krijgt iets van een reactie..zodra het concreet word, word het enorm.stil…

Ik heb qua service nog geen enkel.bedrijf gevonden die het slechter doet.

De.details .. je koopt een toestel bij PlatteTv van 2000 euro + extra (bullshit) garantie. Na 3 jaar gaat het toestel.kapot... en zoek.het lekker uit.

We kopen ( om toch vooruit te kunnen) een toestel van ander merk van 2000 euro. Het idee was dat er wel.iets kan worden geregeld met het ander toestel. Een toestel dat na 3 jaar kapot gaat het niet te repareren is, is wel enorm.slecht.

Vanuit fabrikant word een refurbisch ruil.toestel aangeboden.

Vanuit Platte TV word.aangegeven dat ze verplicht zijn om de helft mee te betalen, of.dat je dat bedrag in Credit/besteding tegoed wil.. ik geef aan dat ik  van fabrikant (lees Sony) niks.meer  wil hebben,  en doe.me maar credit…

En toen werd het stil.. ook na 3 reminders... ben zelfs de faisement advertenties gaan nalezen... geen gehoor.... 

En zoals hier ook is aangegeven, bij een negatieve review (op b.v. trustpilot) verschijnen er opeens heel veel positieve reviews... bij een bedrijf die op.deze.manier.klachten afhandelt kan dat niet. Meestal worden er reviews geplaatst als.het niet goed gaat, of.er.worden reviews gekocht.

Onder de streep.is Platte TV een drama bak eerste klas. Voor de.prijs wellicht een euro goedkoper, maar kies s.v.p. een coolblue of.b.v. bol om dit soort problemen te voorkomen.

En Platte TV wellicht een idee om eens te reageren op.een mail en niet alleen op mails met ver/aankoop.vragen.

Badge

Twee keer een bestelling gedaan bij Platte TV, en tweemaal geen problemen.

De tweede bestelling is zelfs gratis geretourneerd binnen de termijn.  Het ging om SONOS apparatuur tegen een zeer scherpe prijs. Helaas was Android of iOS nodig om de SONOS luidsprekers te installeren (Windows was ten onrechte vermeld op de SONOS website), en ik beschik over geen van beide.  Alles wel keurig ingepakt en teruggestuurd.

Alles erg vlot verlopen.

Fijn contact, snelle en goede service en problemen worden snel afgehandeld. Super!

Yamaha receiver voor nette prijs via internet besteld. Ze zaten bij de goedkoopste in de tweakers pricewatch en de shop had op tweakers ook  score. Gratis hdmi kabel erbij omdat levering paar dagen langer zou duren. Prima service, zou er zo weer iets kopen

Badge

Review over PlatteTV (Voorheen FotoBouw). 

Of de topic starter nog iets heeft aan deze reactie en of er nog op zal reageren is onbekend. Over andere reviews die negatief tot ronduit slecht uit de bus komen kan ik geen uitlatingen doen. Echter kan ik wel een review geven uit eigen ervaring waaruit andere lezers tot hun eigen conclusie kunnen komen. 

Om maar meteen met de deur in huis te vallen is mijn ervaring ronduit slecht, zeer slecht om precies te zijn! 

Op 4 juli 2013 kocht ik onder ordernummer; 20780 een wasmachine online bij EP:Arnhem, het huidige PlatteTV waarbij ik expliciet benadruk dat deze aankoop online is gedaan (zie vervolg review). 

Relatief snel na levering bleken er problemen met de wasmachine. Vanuit de centrifuge functie stopte de wasmachine met een daverende klap, dit kwam over alsof de voorkant van de wasmachine er af brak met veel lawaai. Na dit enige tijd te hebben aangezien is op 13 juni 2014 binnen de fabrieksgarantie termijn, een monteur ingeschakeld. Deze monteur is op 18 juni 2014 geweest. Hierbij is ontdekt dat een poelie wiel los zat in de wasmachine. Dit is door de monteur vastgezet zoals ook blijkt uit het reparatie verslag. Op deze reparatie was 90 dagen garantie. 

Helaas bleek de reparatie niet afdoende. Eind december 2018, nadrukkelijk binnen de wettelijke garantie termijn, draaide ik een kleine hoeveelheid wasgoed, bestaande uit enkele handdoeken, en wat onderkleding. De wasmachine leek bij aanvang van het programma op het oog normaal te functioneren, echter tijdens centrifugeren werd een licht ratelend geluid waarneembaar, vergelijkbaar met het tikken van de bedrading tegen de binnenzijde van de wasmachine. Bij de laatste centrifuge ronde nam het geluid plotseling sterk toe en vlogen stukken rubber rond in de wasmachine terwijl de trommel op volle snelheid uit positie naar voren kantelde. Van een noodstop of automatische beveiliging bleek geen sprake dus bleef de wasmachine op volle snelheid draaien. Uit veiligheidsoverweging met de voorgeschiedenis nog in gedachte heb ik buiten direct bereik van de wasmachine afgewacht tot ie was uitgeraasd en ook deze keer met een daverende klap stopte. 

Ik heb hierover op 14 december 2018 mijn beklag gedaan bij FotoBouw, thans PlatteTV. Via email en een aangetekende brief. De aangetekende brief kwam ongeopend retour van het adres waar FotoBouw volgens hun website gevestigd zou zijn. Vervolgens ontvang ik vanuit PlatteTV email dat ik vanuit daar verder geholpen zou worden. Volgens PlatteTV waren ze pas in januari 2019 bekend met de situatie, echter ze gaan voorbij aan het gegeven dat ze bij FotoBouw reeds in december een email hebben ontvangen waar ze niet op gereageerd hebben. 

PlatteTV kon zich niet vinden in het feit dat ze slecht bereikbaar zijn, onder meer een wirwar aan adressen op hun toenmalige FotoBouw site, mails die onbeantwoord blijven enz. De verkoper stelde het volgende voor; Een reparatie tegen betaling, en dus ook kosten voor de monteur, of een coulance regeling waarbij vervanging van het apparaat plaats kon vinden, wat betekent tegen een gereduceerd tarief. De verkoper schreef hier dat dit “de keuzes zijn van overige consumenten die hetzelfde hebben meegemaakt”. (Opvallend detail; de verkoper spreekt hier duidelijk in meervoud over meerdere consumenten die hetzelfde hebben meegemaakt. Gezien de diverse overige negatieve reviews is dit wellicht een bevestiging).

De verkoper gaat in het geheel voorbij aan de wettelijke garantie die onder meer de mogelijkheid biedt tot een gratis reparatie, en gratis monteur, als er sprake is van een ondeugdelijk product. Ik heb de verkoper gewezen op het feit dat hier duidelijk sprake is van een ondeugdelijk product. 

De verkoper erkend, (dit is een bevestiging van de juistheid of geldigheid van iets). (https://www.woorden.org/woord/erkenning) in emailberichten dat hij graag wil helpen met zoals de verkoper het stelt de “defecte wasautomaat”. Hieraan toevoegend dat het “vervelend is dat deze het heeft begeven”. En tevens schrijft de verkoper “bekend te zijn met mijn rechten”.

Volgens schrijft de verkoper echter niets erkend te hebben. De verkoper schrijft vervolgens dat ik niet zomaar zelf kan bepalen of de wasmachine ondeugdelijk is. Alsof ik dit zelf bepaal. De wetgever is er heel duidelijk over en het is simpelweg de letter van de wet die bepaald wanneer een product ondeugdelijk is. Hier komt verder geen reactie meer op. Wel geeft de verkoper aan dat het traject zonder monteur (tegen voorgestelde kosten) niet verder kan en dat hij graag volgens de wet mee wil werken aan een oplossing. 

Een herhaald verzoek tot een gratis (kosteloze) monteur zoals de wetgever schrijft reageert de verkoper niet op. (De wet bepaald dat in geval van non conformiteit, er geen kosten toegepast mogen worden. De koper recht heeft op gratis reparatie, een nieuw product, of teruggave van het geld en kan gevolgschade claimen.

Vervolgens verschuift het gebeuren zich van PlatteTV naar EP:Doesburg, dan word ik vanuit die winkel verder geholpen. Nou ja, geholpen, geholpen is een groot woord hier. De verkoper vraagt of ik telefonisch bereikbaar ben en doet in meerdere mails het schimmige voorstel om de kwestie telefonisch te bespreken. De verkoper schreef dat hij verwacht in een telefoongesprek tot een oplossing te komen. Op herhaalde vragen waarom de verkoper slechts een oplossing kan aandragen in een telefoongesprek, en waarom dit niet schriftelijk kan, komt geen reactie. De verkoper vind het wel jammer dat er geen telefoongesprek mogelijk is. 

Als vervolgstap zend ik mijn beklag naar het hoofdkantoor van EP, immers ik werd “geholpen” vanuit EP:Doesburg, daarvoor vanuit PlatteTV, en daarvoor vanuit FotoBouw. De communicatie met de klantenservice van EP was namelijk ook niet om over naar huis te schrijven. De wasmachine is online gekocht bij EP:Arnhem, volgens EP is er een koopovereenkomst met EP:Doesburg en moet ik daar zijn. Dezelfde EP klantenservice adviseert me een aangetekende brief moet zenden aan PlatteTV/FotoBouw. Echter de aangetekende brief die reeds eerder aan FotoBouw verzonden was kan niet afgeleverd worden omdat niet duidelijk is welk adres wel en welk adres niet in gebruik is. EP hoofdkantoor reageert vervolgens ook met een aangetekende brief. EP stelt “de slechte ervaring met EP:Arnhem/FotoBouw te betreuren” In deze brief wordt ook doorverwezen om, een aangetekende brief te zenden naar FotoBouw, (het huidige PlatteTV) die zich hult in stilzwijgen. Een volgende aangetekende brief is afgaand op het advies in de brief van EP verzonden aan FotoBouw. Deze aangetekende brief is op 16 maart 2020 in ontvangst genomen door FotoBouw, maar er is niet op gereageerd.

Een volgende stap leidt naar de de website van EP waar uitvoerige informatie te vinden is over de wetten en regels voor aankopen en garantieregelingen en daar stond ook nog een andere mogelijkheid, namelijk om de Thuiswinkel organisatie te benaderen met de klacht. 

Bij de Thuiswinkel organisatie kan dan een geschil geopend worden en zou de non conformiteit aan de orde gesteld kunnen worden. Dat lijkt nog een nette oplossing voor de consument die door de verkoper met een kluitje in het riet wordt gezonden. Echter de Thuiswinkel organisatie besloot om contact te leggen met EP en zomaar uit het niets besloot de Thuiswinkel organisatie te stellen dat ik de wasmachine in de fysieke winkel gekocht zou hebben. Omdat de wasmachine, zo beweert de Thuiswinkel organisatie, in een fysieke winkel is gekocht en dus niet online, kunnen ze de kwestie niet ontvankelijk verklaren en wordt de consument niet geholpen omdat de commissie alleen een advies uitbrengt over een online aangekocht product. Er is overigens geen enkel bewijs voor dat de aankoop in een fysieke winkel is gedaan. Sterker nog gezien de manier waarop de aankoop en betaling tot stand is gekomen ondersteund deze gehele bewering niet. Wel is er bewijs van een online bank transactie. Maar hierop reageert de Thuiswinkel organisatie niet meer nadat ze in email aan elkaar hebben gelogen dat de wasmachine in een fysieke winkel gekocht zou zijn. 

Deze review is een reële weergave van hoe de klant die iets koopt bij EP:Arnhem/FotoBouw en PlatteTV terecht komt in een ontstellende chaos, een ontspoorde bende, en dus helemaal niet geholpen wordt bij aanspraken op de (wettelijke) garantie. Bij moment van aankoop doen de verkopers van PlatteTV zich mooi voor, maar zodra het op garantie aankomt geven ze niet thuis, of hopen de kwestie op te lossen middels een louche telefoontje. 

Het lijkt weinig meer toelichting nodig te hebben dat een ieder die deze en voorgaande negatieve reviews leest zelf eenvoudig tot hun eigen conclusie kan komen ten aanzien van de betrouwbaarheid van deze winkels alsmede de Thuiswinkel organisatie. 

Voor mij begon dit traject bij EP:arnhem/FotoBouw, om via PlatteTV verder te gaan naar EP:Doesburg en via omwegen naar de Thuiswinkel organisatie die ondanks tegenbewijs glashard beweren dat deze wasmachine in een fysieke winkel is gekocht. Er is geen enkel bewijs voor deze stelling van de Thuiswinkel organisatie.

Interessante verwijzing hierbij kan zijn dat positieve reviews zich met name afspelen rondom moment van aankoop. De negatieve reviews vaak rondom de “service” en garantie na verloop van tijd. 

Mijn ervaring met EP:Arnhem/FotoBouw, het huidige PlatteTV, is slecht, zeer slecht. Bij aankoop beweren ze service. Maar daar blijft het dan ook bij. Zodra het op daadwerkelijke wettelijke garantie aankomt laten ze de klant in de kou staan. Geven een wirwar van adressen, antwoorden die voor geen meter kloppen en proberen de klant af te schepen door met een louche voorstel voor een telefoongesprek te komen in de hoop de zaak op die manier te regelen. De “service” is in onderhavige geval niets meer en niets minder dan een schandalige vertoning! 

Zou ik PlatteTV (of andere betrokkenen) aanraden? Nee! Absoluut niet. De klant komt bedrogen uit zodra (wettelijke) garantie in beeld komt! Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Herhaalde dringende oproep aan verkoper en overige betrokkenen en Thuiswinkel organisatie bovenvermelde naar recht en rede op te lossen!

U bent bekend met deze situatie sinds 14 december 2018, en niet zoals PlatteTV stelt pas begin januari 2019. Om er geen misverstanden over te laten bestaan, sinds 14 december 2018 heb ik geen beschikking over een goed werkende wasmachine. Ik vermeld dit hier expliciet om er zeker van te zijn dat een duidelijk beeld ontstaat omtrent jullie zogenaamde "service". Het is jullie tot op heden niet gelukt met een fatsoenlijke oplossing, een gratis monteur zoals de wet voorschrijft, te komen, dat is al een schandaal op zich! Schaam u diep dat jullie de klanten zo bejegenen, zo met een kluitje in het riet sturen. Het blijkt dat jullie zogenaamde “service” volledig ontspoord is! 

De Thuiswinkel organisatie gaat nog een stapje verder, zelfs zo ver dat de klant in diskrediet gebracht wordt door in email te stellen, voor alle duidelijkheid, te liegen, dat bovengenoemde wasmachine in een fysieke winkel is gekocht terwijl dit door jullie niet eens bewezen kan worden omdat dit simpelweg niet waar is en er bewijs is van een online transactie. Dit is klaarblijkelijk de manier waarop de Thuiswinkel Organisatie geschillen hanteert. Het verzoek tot ontbinding van de koop van bovengenoemde en bij u bekende defecte en overigens eveneens ronduit gevaarlijke wasmachine blijft onverminderd gehandhaafd, alleen met dit verschil dat het nu voor een ieder, en voor de Consumentenbond, openbaar zichtbaar is op dit forum hoe jullie zogenaamde “service” door het slijk gaat.

@KB2020 zo, dat liegt er niet om. Mag ik vragen waarom u niet ook  een klacht ingediend hebt bij de geschillencommissie?

Badge

@KB2020 zo, dat liegt er niet om. Mag ik vragen waarom u niet ook  een klacht ingediend hebt bij de geschillencommissie?

Dank voor uw reactie. Uiteraard mag u dit vragen. Als u specifiek aangeeft naar welke geschillen commissie u verwijst is het eenvoudiger om te beantwoorden.

Dank voor uw reactie. Uiteraard mag u dit vragen. Als u specifiek aangeeft naar welke geschillen commissie u verwijst is het eenvoudiger om te beantwoorden.

Die voor bruin- en witgoed, ik wil de exacte naam wel opzoeken maar iets van "Electro" dacht ik. 

Badge

Die voor bruin- en witgoed, ik wil de exacte naam wel opzoeken maar iets van "Electro" dacht ik. 

Het hangt van verschillende factoren af of een geschillen commissie ontvankelijk is. Hopelijk heb ik hiermee uw vraag beantwoord. Tips zijn overigens welkom.

De geschillencommissie Electro; Deze commissie behandelt klachten van consumenten tegen bedrijven die een elektronisch apparaat (gaan) leveren of (gaan) repareren. Lijkt mij geen woord Frans bij.

Reageer