Kan Facebook App niet verwijderen
Heb geen FB, wil geen FB maar kan de app niet van mijn telefoon verwijderen. Beschouw de app als overbodig en wil graag zelf bepalen welke apps geinstalleerd zijn op mijn android smartphone. Kan de Consumentenbond zich inspannen zodat alle apps in de toekomst niet vastgebakken zijn, en door de consument op een eenvoudige manier te verwijderen zijn?
Bladzijde 2 / 2
instellingen app starten, applicatiebeheer, facebook, verwijderen.Hi
Welkom op onze community!
Ik zie dat je
Heb je nog een vraag of tip over het verwijderen van de Facebook app?
Groet,
Celine
Dag Celine,
Stroeve gaf geen antwoord op de vraag WEL hoe je facebook kan verwijderen maar dat was de vraag niet de vraag was om de APP te verwijderen en dat is m.i. toch iets anders.
Groet,
Frits
Stroeve gaf geen antwoord op de vraag WEL hoe je facebook kan verwijderen maar dat was de vraag niet de vraag was om de APP te verwijderen en dat is m.i. toch iets anders.
Groet,
Frits
Hi Frits,
Ah, excuses ik had niet gezien dat je er ook wat bij had getypt. Dank voor de opheldering
Groet,
Celine
Ah, excuses ik had niet gezien dat je er ook wat bij had getypt. Dank voor de opheldering

Groet,
Celine
moest even 4 maanden terug graven, maar Stroeve had het wel degelijk over de app. waar maak je uit op dat Stroeve het over faceboek zelf heeft?
Celine,
Zie boven
Dit is de koptekst en het antwoord wat Stroeve schreef was
weet je zeker dat je de volgende stappen uitvoert:
instellingen app starten, applicatiebeheer, facebook, verwijderen.
Ik weet dat lezen soms lastig is maar ik laat het hierbij.
Groet,
Frits
Zie boven
Kan Facebook App niet verwijderen
Dit is de koptekst en het antwoord wat Stroeve schreef was
weet je zeker dat je de volgende stappen uitvoert:
instellingen app starten, applicatiebeheer, facebook, verwijderen.
Ik weet dat lezen soms lastig is maar ik laat het hierbij.
Groet,
Frits
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.