Consumentenbond.nl

Kan gebruikte maar (op de doos na) volledige computer niet retourneren. Heb ik opties?

• 27 december 2016
  • 0 reacties
  • 81 Bekeken

Iets minder dan twee weken geleden (wat het inruiltermijn is) heb ik voor mijn verjaardag een nieuwe desktop gekregen die minder goed bleek te zijn dan mijn oudere laptop na het wat te gebruiken. Ik heb het hier met mijn vader over gehad, we hebben het getest, en we zijn samen tot de conclusie gekomen dat we het product beter konden proberen terug te brengen naar de BCC.

Nu hebben we dat vandaag geprobeerd met een geresette computer en all bijbehorende accessoires, maar nu blijkt dat we het niet kunnen retourneren simpelweg omdat we de doos niet meer hebben. Voor de rest werkt alles, maar simpelweg een doos weerhoudt ons er nu van om het geld terug te krijgen waarmee we een beter alternatief zouden kopen.

Is dit in hun recht? Is er daadwerkelijk niks kunnen doen simpelweg omdat we de computer hebben gebruikt en de doos niet meer in bruikbare vorm hebben? Hebben wij nog enige opties? Waar ik nu aan zit te denken is om het op marktplaats te verkopen, als we het op geen enkele manier meer kunnen retourneren. Of we kunnen het als backup gebruiken voor als mijn oude laptop het ooit eens zou begeven.

Groeten Tos.

0 reacties

Geen reactie

Reageer