Beantwoord

Keuzenummer invoeren bij Galaxy A21s telefoon

• 7 April 2022
  • 9 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Bondscoach
  • 420 reacties

Na het invoeren van een telefoonnumer wordt soms gevraagd om een extra keuzenummer in te voeren.

Heeft iemand een aanwijzing om dit in te kunnen voeren? Ik zie verder geen aanduiding of optie om dit te kunnen doen.

Via het algemene telefoonnummer van Samsung krijg ik geen duidelijke response.

icon

Beste antwoord door E.B.F. Stroeve 9 April 2022, 17:51

Bekijk origineel

9 reacties

Ik kan mij niet voorstellen dat de A21 zich wezenlijk anders gedraagt als een andere Samsung en niets wat je zegt komt mij bekend voor. Is het mogelijk een schermprintje te maken zodat duidelijk wordt in welke hoek we het moeten zoeken.

Badge +2

Er is mij nog nooit gevraagd om een keuzenummer in te voeren. Oh, misschien omdat u een keuzemenu voorgelegd heeft gekregen tijdens een gesprek? In dat geval moet u drukken op het kleine vierkantje met puntjes op uw scherm. Dan gaat het getalmenu open van 1 tot 10 ..

Reputatie 5
Badge +6

Excuses voor mijn late reactie.
Het komt voor dat men na het invoeren van een telefoonnumer er een vervolgoptie geboden wordt door een bepaalde toets in te drukken. Er is wel een verbinding gemaakt zonder gesprek.
Toevallig gebeurde dit op een zelfde dag. In een bibliotheek en op een parkeerplaats.
De aanwijzing van @cbvjapio had ik ook al toegepast. Ik kreeg wel het toetsenbordje met de getallen in zicht. Na het intoetsen van het getal werd telkens weer gevraagd om het getal in te voeren. Men zou verwachten dat dit verder doorgegeven wordt. Ik heb de handleiding geraadpleegd, maar kan geen nadere informatie vinden.
Via telefonisch contact met Samsung (helaas loopt dit nogal moeizaam) werd er o.a. aangegeven dat er storingen waren en eventueel een reset toegepast moet worden. Waarschijnlijk moet ik daarvoor opnieuw alle instellingen opnieuw aanpassen.

Iemand nog een sugestie?

Wat is "het getal", 42?

Nogmaals kun je op een of andere manier duidelijk maken waar je het over hebt? Ik heb een Samsung, mijn vrouw heeft een Samsung en samen hebben er in de loop van de jaren misschien wel acht gehad en ik heb geen idee wat er speelt met het gebruik van welke functie.

En een plaatje zegt, zeker hier, meer dan duizend woorden.

Reputatie 7
Badge +5

belt ie niet gewoon een nummer met een keuzemenu? zoiets als ‘kies 1 voor meer informatie, kies 2 voor storingen, kies 3 voor een vriendelijke juffrouw’? 

belt ie niet gewoon een nummer met een keuzemenu? zoiets als ‘kies 1 voor meer informatie, kies 2 voor storingen, kies 3 voor een vriendelijke juffrouw’? 

Visueel op je scherm?

Reputatie 5
Badge +6

Dag @E.B.F. Stroeve ,

Uw conclussie is juist.
Wat betreft @A. Deen , sommige reacties begrijp ik niet. B.v. het getal 42 en Visueel op je scherm.
Ik weet niet wat u met een plaatje bedoelt. Het betreft een mobiele telefoon.

Reputatie 7
Badge +5

dat haal ik niet uit het verhaal…. dat toetsenbord in beeld haalt ie zelf naar voren (kleine vierkantje met puntjes?) 

<edit> dat bedoel ik 😉

Reputatie 5
Badge +6

Heb wel degelijk op de 3 puntjes geklikt. Hierna verschijnt het scherm met de keuze 1 t/m/10.
Daarna dus een nummer ingetoets. Uiteraard welke gevraagd waren.

Misschien moet ik dit onderwerp maar afsluiten.

Reageer