Consumentenbond.nl
Vraag

kobo plus app

• 13 september 2020
  • 5 reacties
  • 217 Bekeken

Ik heb de iPad 2019 gekocht maar deze laadt sinds 2 weken  geen boeken meer vanuit de kobo plus app. De oude iPad 2 wel. Het zal aan een update liggen maar iemand enig idee  wat ik moet doen. Ik heb de iPad al opnieuw opgestart maar dat werkt niet.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Qua software heeft Kobo (voor zover ik kan zien) iOS12 minimaal nodig. ALs je een oude iPad hebt zou dit wel een probleem kunnen zijn. 

Makkelijkst is om even via de Instellingen app (op je iPad) bij Algemeen en dan Info, te kijken welke iOS versie je hebt (2e regel op dat scherm).

Als ie te laag is, kun je even controleren of er nog een nieuwe beschikbaar is, ga dan even terug naar Algemeen en dan Software-Update.

Verder is de vraag natuurlijk of de iPad niet gewoon 'vol’ is. Geeft Kobo een foutmelding?? 

Reputatie 4
Badge +4

TS heeft juist een nieuwe iPad gekocht, dat kan het probleem niet zijn. Verwarrend vind ik wel de meerdere Kobo-apps in de App Store, ik gebruik de “bol.com Kobo”-app zonder problemen. 

De oude iPad (IOS 9) laadt de boeken dus wel maar de nieuwe niet. De nieuwe iPad heb ik pas 1 maand en is niet vol.

Het is na een Software- Update dat de nieuwe iPad geen boeken meer laadt. 

Reputatie 4
Badge +4

iOS 9, wow, dat is echt oud…. Die app die daar op staat bestaat wellicht helemaal niet meer. Heb je echt de juiste app gedownload? Ik zie er verschillende staan in de App Store. 

Ik heb de kobo van bol.com. 

Reageer