gratis artikel

Langer zonder lader: zo doe je dat

• 3 November 2022
  • 2 reacties
  • 5105 Bekeken
Langer zonder lader: zo doe je dat
Badge +8
  • Community Manager
  • 2199 reacties

Heel irritant als je smartphone elke dag, of vaker aan de lader moet. Je kunt op veel manieren stroom besparen waardoor je batterij langer mee gaat.

In dit gratis artikel uit de Digitaalgids van november/december 2022 geven we je tips om langer met de batterij van je smartphone te doen.

Wat zijn jouw tips? Deel ze hier!

2 reacties

Wat de snoertjes betreft, in China kun je ook wel goede snoertjes bestellen.
En de snoertjes in Nederland uit de goedkoop winkel, is vaak de low budget bagger uit China.

USB-C snoertjes zijn niet allemaal hetzelfde, om snel te laden heb je ook een zwaarder snoertje nodig. En ze zijn ook niet allemaal even snel.
Er zit een chip in het snoertje die aan geeft, wat hij aan kan om brand te voorkomen.

Nieuwe USB-c logo's

Ik ben niet altijd blij met het automatisch beperken van apps door Android 12
Belangrijkste heb ik op nooit sluimeren staan.

Ik zet mijn tablet altijd op vliegtuigstand als ik die (soms één of twee dagen) niet gebruik. Dan is het stroomgebruik minimaal en is de tablet niet leeg als ik die weer even wil gebruiken. 

Bij een telefoon is dat wat lastiger maar ook daarbij gebruik ik de vliegtuigstand regelmatig, vooral als ik niet gestoord wil (of mag of kan) worden. Uit de vliegtuigstand halen is sneller dat uit- en aanzetten. 

Reageer